בסכנין ינסו לשכנע את עיני לגבי בלבול, גם לחמן ודורה על הפרק

מרקו בלבול
מרקו בלבול | ערן לוף

במועדון נחושים למנות מאמן עד שבת, ויפנו ליו"ר ההתאחדות בנוגע למאמן הנבחרת הצעירה כשגם שמו של בנין על הפרק. מחמאות לחואן קרלוס, עטאא: "המשפחה והחברים עזרו לי בתקופה הקשה"

(גודל טקסט)

אנחת רווחה בבני סכנין לאחר ניצחון החוץ אמש (שני) 1:2 על מועדון ספורט אשדוד, שאפשר לקבוצה לעלות זמנית למקום השביעי בטבלה ובעיקר הרחיק אותה מהקו האדום. לאחר השבוע הקשה שעבר בקבוצה, בסכנין קיוו כי הניצחון ייתן מעט שקט למערכת מצד אחד ומצד שני ייתן ביטחון לשחקנים. במועדון שיבחו את מאמן הכושר חואן קרלוס שעמד על הקווים כמאמן ראשי ואף ביצעה מהפכה בהרכב שגם הביאה את התוצאה המיוחלת בסיום. "הוא הרבה שנים איתנו וכל פעם מחדש הוא מוכיח את הנאמנות שלו", אמרו בסכנין על הספרדי.

בכל מקרה במועדון רוצים להחתים מאמן חדש במהרה והמטרה שזה יקרה כבר ביומיים הקרובים. כפי שנודע, כבר לאחר פיטוריו של פליקס נעים אז המועמד המוביל הוא מאמן הנבחרת האולימפית מרקו בלבול. בסכנין אומנם ניסו כבר מספר פעמים לנסות ולהביא את בלבול במקביל לעבודתו בנבחרת אבל זכו לסירוב מצדו של יו"ר ההתאחדות עופר עיני אך במועדון ממשיכים במסע השכנועים ומקווים כי הפעם התוצאה תהיה שונה. במידה ובלבול לא יוכל להגיע אז שמם של טל בנין, אייל לחמן ושלומי דורה יעלה שוב על הפרק אך אף אחד מהשלושה אינו מקובל על כל חברי ההנהלה ולכן המינוי מתעכב. בכל מקרה יו"ר הקבוצה מוחמד אבו יונס הבטיח כי עד למשחק בשבת יהיה משחק חדש לסכנין.

מי שזכה למרב המחמאות בניצחון על אשדוד היה ג'אבר עטאא שחזר לאחרונה מפציעה קשה שהשביתה אותו כמעט חצי עונה ועטאא אף חגג שער ניצחון. הקשר אמר לאחר המשחק: "זה היה ניצחון קשה וחשוב. היינו צריכים את הניצחון הזה כדי להרגיע את המערכת ואני שמח שעשינו את זה. הכי חשוב לנו להמשיך את העבודה וליצור רצף חיובי. מגיע קרדיט ענק לכל השחקנים שהוכיחו שהם גברים ובעלי אישיות מיוחדת". עטאא גם התייחס לתקופה שעבר בפציעה ואמר: "זאת הייתה תקופה קשה ועברתי אותה בזכות המשפחה והחברים שלי לקבוצה שתמכו בי. השער הזה מוקדש להם ומבחינתי הניצחון הקבוצתי חשוב הרבה יותר מהשער עצמו".


המאמן הבא? בלבול (ערן לוף) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי