גלאופילו האסלביינק חתם בקריית שמונה

שון וייסמן
שון וייסמן | אתר רשמי קריית שמונה

כפי שפורסם בספורט1, בעירוני קריית שמונה התרשמו מהכישרון הצעיר והחתימו אותו עד תום העונה, בתקווה כי ירשים ויצטרף לקבוצה הבוגרים בעונה הבאה. סגל מלא לסילבס לקראת המפגש מול מכבי פתח תקווה ב-19:00

(גודל טקסט)

עירוני קריית שמונה, אומנם אינה מרשימה לאחרונה והתרחקה משמעותית מהפלייאוף העליון, אך במועדון מקווים כי ניצחון הערב (שלישי, 19:00) על מכבי פתח תקווה יכול להוציא אותה לדרך חדשה. שחקן בקבוצה אמר לקראת המשחק הערב: "אנחנו עובדים קשה באימונים ורוצים להביא את זה גם לכר הדשא. אם נגיע מרוכזים אין ספק שנחזור הביתה מרוצים". לרשותו של חיים סילבס יעמוד סגל מלא.


בינתיים, במועדון חושבים על העתיד והיום חתם בקבוצה החלוץ הצעיר גלאופילו האסלביינק. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, החלוץ נחת כבר לפני כחודש בישראל והרשים בקבוצה. בקריית שמונה החליטו להחתימו עד לסיום העונה עם חוזה לשלוש שנים נוספות עם ראייה כי כבר בעונה הבאה יצטרף לקבוצת הבוגרים של המועדון. 

 


החלוץ בן ה-18 נבחר בשנתיים האחרונות לשחקן הטוב ביותר בגילו בסורינאם, שיחק בליגה המקומית והיה מבוקש בקיץ האחרון באייאקס, אך למרות שהרשים את הצוות המקצועי, במועדון ההולנדי החליטו שלא להחתימו. האסלביינק הצעיר אף שיחק בנבחרת סורינאם פעם אחת, באפריל 2015 כשהיה בן 16 בלבד, וגרר התעניינות גם מקבוצת הפאר ההולנדית פיינורד לאחר מכן.



יקבל מקום בהרכב? ריאן (ערן לוף) 


הרכב משוער: איתמר ניצן, אמיר נאסר, מרקוס דיניז, קרלוס קוויאר, סאן מנחם, עדן שמיר, אחמד עאבד, אפונסו טיירה, איסמעיל ריאן, נייגל האסלביינק, שובל גוזלן. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי