האחרון של שרון מימר? "זה משחק שהוא מלחמת עולם"

שרון מימר
שרון מימר | אודי ציטיאט

אחרי ההדחה מגביע המדינה, על אף שבמכבי פתח תקווה עדיין לא מדברים על החלפת המאמן, הפסד הערב לקריית שמונה עלול לשנות את התמונה. המאמן למקורביו: "לא איבדתי שליטה על הקבוצה"

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה מסמנים את המשחק הערב (19:00) מול הפועל קריית שמונה כמלחמת עולם. ההפסד ביום שישי להפועל כפ"ס בסיבוב ח' של גביע המדינה העלה את מפלס הלחץ במועדון, בעיקר משום שבאם המושבות ראו במפעל השני בחשיבותו את האפשרות להציל משהו מהעונה הזו.

בימים האחרונים מנסים במכבי פ"ת לשדר עסקים כרגיל. בתחילת השבוע התראיין הבעלים המשותף שינו זוארץ לתוכנית הספורט של רדיו FM103 וסיפר על מעמדו של המאמן שרון מימר: "כל עוד זה תלוי בי ובאבי לוזון, מימר לא הולך לשום מקום". אלא שמתחת לפני השטח, אירועי המשחק מול כפ"ס עדיין מהדהדים. האקט שערער עוד יותר את מעמדו של מימר היה הוצאתו של מנור סולומון, שהוחלף במהלך המחצית השנייה. הדבר לא התקבל בחיוב אצל האוהדים וגם אצל לוזון עצמו, שירד לכיוון הספסל והביע בזעם את דעתו בנוגע לחילוף.

עם זאת, נראה שהבעיה הקשה ביותר של מימר נעוצה ביחסיו עם הקהל. אוהדי מכבי פ"ת לא נוטים להתערב יתר על המידה ואינם דומיננטיים במיוחד בהתנכלות למאמנים השונים שדרכו במלאבס, אך לספורט1 נודע כי חלקים בקהל יוזמים הכנת שלטי מחאה נגד מימר לקראת המשחק ורבים מהם היו רוצים לראות את המאמן מסיים את תפקידו.


שרון מימר זוכה לפרחים. הערב יחכו לו שלטים (דני מרון)

אחת הנקודות המשמעותיות שהובילו לקרע בין מימר והקהל היה בנושא הקשר היווני סוטיריס ניניס, שבקרב האוהדים ישנה כמעט תמימות דעים כי עדיף היה להשאירו בסגל ולא לשחררו. יצוין כי חלקם אף שלחו לשחקן הודעות תמיכה לאחר ההדחה מהגביע.

מימר עצמו לא מתכוון לעזוב ביוזמתו ומאמין כי ביכולתו לשנות את המומנטום. "אם ארגיש שאני הבעיה, אלך. לא איבדתי שליטה על הקבוצה", אמר בשיחות סגורות במועדון. בכל אופן, ולמרות הצהרותיו של זוארץ – שידוע כאיש שלא אוהב זעזועים ומקפיד לגבות את מימר – נראה שהפסד לקריית שמונה, שעלול להקטין עוד יותר את המרחק מהקו האדום שעומד ערב המחזור ה-17 על 5 נקודות, יוביל לשיאים חדש של לחץ במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי