כעס בנתניה על משיח: "רק לפני שבועיים הרצה לנו שאין ענישה כפולה"

שחקני מכבי נתניה
שחקני מכבי נתניה | ערן לוף

בקבוצה לא מרוצים מהשיפוט ב-3:0 למכבי ת"א: "לא יכול להיות שהתפרקנו ככה". ביקורת על הסגל: "אין לנו שחקנים כמו יצחקי שיבואו מהספסל וישפיעו". מוחמד חזר לאימונים. שחקן התקפה יהודי-אמריקאי יחל להיבחן

(גודל טקסט)

כעס גדול במכבי נתניה על צוות השיפוט לאחר ההפסד 3:0 אמש (שלישי) למכבי תל אביב. כזכור, כבר לאחר 12 דקות הרחיק השופט אוראל גרינפלד את מגן מכבי נתניה קובי מור וגם שרק לכדור עונשין מ-11 מטר לזכות הקבוצה של ג'ורדי קרויף. נתניה החזיקה מעמד עד הדקה ה-75, אך החיסרון המספרי פגע בה. "השופט גמר אותנו", כעסו שחקנים במועדון. "קשה מאוד לשחק נגד מכבי ת"א ובטח ובטח כשאתה בעשרה שחקנים. לפני זה הם לא ממש הגיעו למצבים".

בנתניה סיפרו שרק לפני שבועיים הגיע השופט מנשה משיח (אותו אחד שעמו התייעץ גרינפלד ושינה את החלטתו בעניין הפנדל), למתחם האימונים של הקבוצה על-מנת להרצות בפני השחקנים על החוקים החדשים וסיפר שלא ניתן לתת ענישה כפולה – גם פנדל וגם כרטיס אדום. הכעס של הנתנייתים משולש. בקבוצה טוענים כי גם לא הייתה עבירה, וגם אם כן היא לא נעשתה ברחבה כשבנוסף לא ניתן לתת על כך כרטיס אדום. לספורט1 נודע שצוות השיפוט קיבל גיבוי מאיגוד השופטים על ההחלטה בנוגע לפנדל והכרטיס האדום והסיבה שהמתינו עם השריקה הייתה מאחר שהיו צריכים להתייעץ.

למרות זאת ולמרות חלקו של השופט בהפסד, גם בנתניה מודים שחסר לקבוצה האופי והניסיון על מנת לצאת ממשחק כזה עם נקודה או הפסד מינימלי. "לא יכול להיות שככה התפרקנו ברבע השעה האחרונה", סיפרו במועדון. "כמו ששקשה לנו לנצח 0:1, אז כך גם בהפסדים. אין סיבה שנתפרק, יכולנו להפסיד 1:0 ופשוט קרסנו. אסור לנו להישבר ככה. אבל זה עניין של נסיון". גם בקבוצה מודים כי אחת הבעיות שפוגעות בקבוצה היא היעדר עומק בספסל. "ראינו את ההבדל לעומת מכבי ת"א, לה יש ספסל עמוק ושחקן כמו ברק יצחקי שנכנס כמחליף ומכריע משחק. לנו אין את השחקנים שיבואו מהספסל וישפיעו".


יצחקי. מה שנתניה צריכה? (אריאל שלום)

ערן לוי התעמת בסיום עם בלם מכבי ת"א ז'אן סילבן באבין, שפלט לעבר לוי מספר מילים ורק בהתערבות אנשים שהיו בסביבת מקום, חילופי המילים לא התפתחו לאקט חריף יותר. בנתניה ישנן טענות וכעס רב על מכבי ת"א, ועל התלונות של שחקניה ואנשי הצוות לאורך המשחק.

הבשורה הטובה מכיוון נתניה דווקא לא קשורה למשחק והיא חזרתו לאימונים חלקיים של הקשר עלי מוחמד. כזכור, הקשר המוכשר נפצע במשחק מול בני יהודה ובתחילת השבוע החל לרוץ בצידי המגרש, כאשר בנתניה מקווים שתוך שבועיים-שלושה הוא יוכל לחזור לשחק. גיא גרוס, שחזר מטיפולים בחו"ל, יחל גם הוא באימונים ובנתניה מקווים שתוך חודש הוא יוכל לחזור לשחק. "אין הסבר למה שעובר על גיא השנה, כבר זה לא קשור לעניין של פציעות. זו פשוט קארמה רעה".

ג'וש שופאק, יהודי אמריקאי בן 20, המשחק בעמדות הכנף וגם בתפקיד החלוץ באוניברסיטת פיירלי דיקינסון בליגת המכללות בארה"ב, יחל להבחן היום במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי