"חנן ממן יישב עם כץ וגם עם באר שבע ואז יחליט"

חנן ממן, בוריס קליימן
חנן ממן, בוריס קליימן | ערן לוף

הבעלים של הפועל חיפה יחל השבוע בשיחות עם השחקנים בהם הוא מעוניין ואין להם חוזה לעונה הבאה. איבנצ'יץ' יצטרף לקבוצה מהכרמל אחרי המשחק של אשקלון מול רעננה

(גודל טקסט)

יואב כץ, הבעלים של הפועל חיפה שנחת שלשום (שני) בישראל' צפוי להתחיל בימים הקרובים בפגישות עם שחקנים בהם הוא מעוניין ואשר אין להם חוזה לעונה הבאה. בראשם הרשימה מצוי חנן ממן שהבעלים צפוי להציע לו חוזה ארוך טווח בקבוצה האדומה של הכרמל.

ממן מבוקש גם בבאר שבע וגורמים הקשורים kאלופה כבר שוחחו עם נציגי הקשר, אבל בחיפה מאמינים כי השחקן ייענה להצעה של כץ. "חנi יישב עם כץ וישמע את ההצעה שלו ולא מן הנמנע כי יישב גם עם באר שבע ולאחר מכן יקבל את ההחלטה לגבי העונה הבאה",  אמרו במועדון.

בינתיים בחיפה רוצים גם להתחזק כבר במהלך חודש ינואר והשחקן המבוקש ביותר הוא החלוץ הקרואטי של הפועל אשקלון יוסיפ איבנצ'יץ'. בחיפה קיוו כי השחקן יצטרף לקבוצה כבר ביומיים הקרובים, אך אשקלון הודיעה לשחקן כי הוא ישוחרר רק לאחר המשחק הבא של הקבוצה מול הפועל רעננה ביום ראשון. בחיפה סיפרו כי כל התנאים עם החלוץ כבר וכאשר יקבל את השחרור מהקבוצה של יובל נעים, איבנצ'יץ' יחתום רשמית בכרמל. איבנצ'יץ' בן ה-26 הגיע לישראל בינואר שעבר והבקיע חמישה שערים ב-29 הופעות במדי אשקלון בעונה שעברה ובעונה הנוכחית. 


איבנצ'יץ'. חיזוק להתקפה של קלינגר (מאור אלקסלסי)

לאחר יום מנוחה תחזור היום הפועל חיפה לאימונים ותחל בהכנותיה למשחק החוץ מול הפועל באר שבע ביום ראשון. בחיפה התעודדו אתמול מהעובדה שבאר שבע הפסידה נקודות ומקווים לחזור גם הם מטרנר עם תיקו לפחות. "איבדנו נקודות מול בית"ר, אבל הליגה עדיין חיה וקיימת. אין ספק שניר קלינגר יידע להכין את השחקנים כראוי לבאר שבע", אמרו במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי