ויסקארה ינחת היום להתרשמות ברעננה, מחכים לתשובות מבוזבוקי

אסף צור
אסף צור | דני מרון

בקבוצה מהשרון החמיאו לאסף צור אחרי ה-3:0 למכבי חיפה, אבל מחפשים שוער מנוסה יותר, וימתינו עד שיראו את שני המועמדים. אבוחצירה: "תהיה מלחמת עולם מול הפועל אשקלון". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

אחרי ה-3:0 המאכזב אמש (רביעי) בבית למכבי חיפה, בהפועל רעננה מאיצים את הניסיון להחתים שוער זר במקומו של תומאש קושיצקי. שני המועמדים הסופיים הם השוער הבוליביאני גיירמו ויסקארה בן ה-25, שינחת בצהריים, והשוער הרומני של ויטורול קונסטנצה אלכסנדרו בוזבוקי בן ה-24 ממנו צפויה להתקבל תשובה עד יום ראשון, ורק לאחר מכן יוחלט על המועמד המועדף. למרות שלושת השערים שספג, אסף צור זכה לשבחים מהמאמן מנחם קורצקי. אבל בקבוצה מחפשים שוער מנוסה יותר.

קורצקי אמר בסיום: "אין תירוצים לאחר ההפסד וצריך להפיק לקחים במהירות כי אין זמן להיתקע. כל מערכי הקבוצה כמעט ולא עבדו, היו מרווחים גדולים ושחקני מכבי חיפה ניצלו זאת ולהבקיע שערים. רצינו לנצח את המשחק וטיפה לברוח מהתחתית, אבל לא נערוף ראשים כי השחקנים נותנים כבר חודשיים משחקים טובים ונחזיר אותם למסלול להמשך הליגה".

החלוץ שמעון אבוחצירה הוסיף: "לא משנה נגד מי הפסדנו, זה לא כיף כי לא ציפינו להפסד כזה. חבל אבל זה הספורט והכדורגל, נאסוף את עצמנו כי אנחנו גברים ונתאושש. אין זמן להתעסק בהפסד הזה כי כבר בעוד מספר ימים יש משחק חשוב נוסף בליגה. הגול הראשון ערער את הביטחון שלנו וזה משהו לא קרה כבר שבועות רבים. המשחק הקרוב נגד הפועל אשקלון הוא מלחמת עולם עבורנו".

למשחק הבא באשקלון ביום ראשון יחזור שחקן ההגנה עדי נמני אשר סיים עונש הרחקה בשל כרטיסים צהובים. לעומתו הבלם בן והבה שהורחק בצהוב שני לא יעמוד לרשותו של קורצקי וכך בפעם השלישית ברציפות ייאלץ המאמן להסתדר ללא שחקן הגנה.

אסף צור. מחפשים שוער מנוסה יותר (דני מרון)
אסף צור. מחפשים שוער מנוסה יותר (דני מרון)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי