יוסי אבוקסיס: "לא פשוט להשאיר את הפועל ב"ש כמעט על אפס מצבים"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | דני מרון

מאמן בני יהודה דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק נגד הפועל עכו בשבת (16:00, שידור ישיר בספורט4): "זה נכון שלא כבשנו שלושה משחקים אבל אין לי טענות לשחקנים, כי החמצות זה חלק מהמשחק"

(גודל טקסט)

בני יהודה שלא ניצחה ואף לא כבשה שער בשלושת משחקיה האחרונים, תארח בשבת (16:00, שידור ישיר בספורט4) את נועלת הטבלה הפועל עכו. המאמן יוסי אבוקסיס יחסר את יובל אשכנזי הפצוע, כאשר הבלם איציק עזוז חולה והוא בספק גדול למשחק. מי שנטל חלק באימון הבוקר הוא השוער אסף רז, שהגיע מרמת השרון וחתם עד סוף העונה במקומו של השוער איתמר ישראלי שהושאל להפועל מרמורק מהלאומית.

המאמן אבוקסיס התייחס היום למשחק נגד עכו ואמר: "אחרי שני משחקי ליגה שלא ניצחנו, ולמרות ששיחקנו טוב בשני המשחקים נגד הפועל חיפה ובאר שבע, המשחק נגד עכו הוא משחק העונה מבחינתנו, אם אנחנו רוצים להישאר באיזור הפלייאוף העליון ואני מתכוון לזה. אמרתי גם לשחקנים, שחייבים לבוא מוכנים נגד הפועל עכו, כדי שלא יקרה לנו מה שקרה מולם בסיבוב הראשון. בעכו יש שחקנים מאוד מסוכנים עם יכולת אישית ואנחנו חייבים לבוא מוכנים למשחק הזה".

השינוי המנטלי שעשתה הקבוצה: "מגיע הרבה קרדיט לשחקנים. הם עובדים קשה, לומדים כל שבוע ומנסים לתקן ולשפר. יש כאן הרבה שחקנים שהשתפרו מתחילת העונה. גם בבאר שבע למשל, זה היה אחד המשחקים הטובים שלנו בחוץ מול קבוצה חזקה, אולי הכי איכותית בארץ, והם בקושי הגיעו למצבים נגדנו. לא פשוט להשאיר אותם כמעט על אפס הזדמנויות. זה מראה על התבגרות של שחקנים ועל זה שאנחנו מגיעים מוכנים למשחקים, גם בהפסדים אגב אנחנו באים מוכנים. וזה המסר גם לקראת עכו, נצטרך לבוא מוכנים ונקווה שיהיה לנו קצת מזל במצבים שאליהם נגיע".

אבוקסיס
אבוקסיס. (דני מרון)

השינויים בינואר והצורך בחיזוק התקפי: "זה נכון שלא כבשנו שלושה משחקים אבל אין לי טענות לשחקנים, כי החמצות זה חלק מהמשחק. אחרי העזיבה של דובב גבאי אנחנו חושבים להתחזק בשחקן התקפה נוסף, ואם נמצא מישהו שכבר משחק ויכול להיכנס ישר לעניינים, נצרף. כבר אמרתי שאני לא מאמין במהפכים בינואר ולהביא כדי להגיד הבאתי. אני מתעסק בלשפר את השחקנים הקיימים ויש כאן שחקנים שמשחקים יותר טוב ונותנים לנו אופציות".

האם יש מספיק קרדיט והכרה בהתאם לתוצאות: "אני משאיר את זה לכם. אני מתעסק באיך לעשות קבוצה טובה יותר. אני מרוצה מההתקדמות של הקבוצה, כי היו לנו עליות וירידות והיום אנחנו יותר יציבים ויותר מאורגנים וזה יותר חשוב לי מלקבל מילה טובה שם או פה".

על ההתברגות בחלק העליון: "אנחנו מאוד רוצים להיות בפלייאןף העליון ועושים הכל כדי להיות שם ולכן אמרתי שהמשחק בשבת יכול להיות קרב של עונה שלמה. אני מאוד מקווה שנישאר באיזור הזה של הטבלה כי זה מאוד מכובד להיות לפני קבוצות כל כך טובות כרגע, ויש עוד תשעה משחקי ליגה סדירה. אני מקווה שבסוף נהיה שם. אנחנו נמצאים במקום שלנו רק בעזרת עבודה קשה ועם עבודה קשה גם נישאר כאן. נצטרך גם בחזרה את המזל שקצת ברח לנו, כדי לכבוש שערים ולנצח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי