לוקאס שוחרר מסכנין, השחקנים רוצים שחואן קרלוס ימשיך לאמן

חואן קרלוס
חואן קרלוס | לירון מולדובן

החלוץ הברזילאי והנהלת המועדון הגיעו להסדר כספי סופי, גם הנבחן הבוסני עזב. בקבוצה מקווים שהספרדי ימשיך: "מדובר באישיות מאוד חיובית, מבחינתנו הוא תחליף ראוי"

(גודל טקסט)

בני סכנין המשיכה היום (חמישי) את הכנותיה לקראת המשחק בשבת מול מכבי פתח תקווה (שבת, 18:00). ראשי המועדון קיוו כי עד למשחק יהיה לקבוצה מאמן חדש, אך עד עכשיו זה לא קרה ומאמן הכושר הספרדי חואן קרלוס יעמוד גם הפעם על הקווים, בדומה למשחק מול מ.ס. אשדוד.

ראשי הקבוצה אומנם הודיעו לקרלוס כי הוא יעמוד על הקווים בשבת, אבל עדיין מעוניינים למצוא מאמן אחר עד לסיום העונה. שחקני סכנין דווקא הביעו תמיכה בהישארותו של קרלוס ואף חלקם מתכוונים לשוחח בנושא עם היו"ר אבו יונס.

"חואן קרלוס מחזיק בתעודת פרו ויש לו ידע בכדורגל", אמר אחד השחקנים. "מדובר באישיות מאוד חיובית שמקובלת על השחקנים, ומבחינתנו הוא יכול להיות תחליף ראוי". בכל מקרה בהנהלה פוסלים בשלב זה את האפשרות, אך ניצחון בשבת יכול לשנות זאת. הקבוצה תגיע למשחק מול מכבי פ"ת ללא הבלם עלאא אבו סלאח והחלוץ מוחמד כליבאת הפצועים, כאשר החלוץ עידן שמש ערך אימון מלא ויהיה חלק מהסגל.

מי שלא ייקח חלק במשחק הוא הברזילאי לוקאס גאושו. החלוץ ונציגו הגיעו להסדר מול הנהלת המועדון על שחרורו, והחלוץ יעזוב בימים הקרובים את ישראל. כפי שפורסם בספורט1 כבר לפני חודש בסכנין הודיעו לחלוץ שהוא רשאי לחפש קבוצה אחרת, אך רק כעת הגיעו לפתרון כספי. גם הקשר הבוסני שהגיע להיבחן בשבוע שעבר לסכנין החליט לעזוב את הקבוצה.

לוקאס גאושו. ימשיך ליעד הבא (טוויטר)
לוקאס גאושו. ימשיך ליעד הבא (טוויטר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי