אבוקסיס: מאז שאני מאמן לא זוכר כמות כזו של מצבים

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | אודי ציטיאט

למרות ההחמצות, מאמן בני יהודה חייך אחרי ה-1:2 היקר על הפועל עכו: "גאה בשחקנים, אבל אם לא נהיה מפוקסים יעקפו אותנו". אלדד שביט זעק: "עד עכשיו לא רציתי לדבר על זה - אנחנו חייבים עזרה". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

בני יהודה חזרה הערב (שבת) לנצח אחרי שלושה משחקים רצופים בכל המסגרות. הקבוצה של יוסי אבוקסיס ספגה שער מוקדם מרהיב מרגליו של בן אז'ובל והפגינה חולשה במחצית הראשונה, אך התאוששה בזכות צמד של צ'יבוטה וביססה את מקומה בפלייאוף העליון עם 1:2 יקר על הפועל עכו.

אלדד שביט המאוכזב סיכם: "אני חושב שזה משהו שחוזר על עצמו. אנחנו פותחים משחקים טוב ואז יש דעיכה גדולה. זה חוזר על עצמו ואנחנו מפסידים פעם אחרי פעם בגלל זה. עד עכשיו לא רציתי לדבר על זה, רציתי לתת ביטחון לשחקנים ואמונה, אבל אני חושב שאנחנו חייבים עזרה. הקבוצה חייבת חיזוק משמעותי, אנחנו צריכים תפנית בסגל וברגע שזה יקרה נצליח למשוך מומנטומים במשך דקות ארוכות יותר".

יוסי אבוקסיס המאושר אמר בסיום: "להפוך פיגור במשחק כזה, בטח שאני מרוצה. החצי הראשון היה פחות טוב אבל גם שם החמצנו הרבה. מאז שאני מאמן כדורגל אני לא זוכר כזו כמות של מצבים כמו בחצי השני. החמצות פשוט מטורפות. אני גאה בשחקנים כי זה לא פשוט לחזור מפיגור בליגה הזו. שחקן כדורגל טוב, אמרתי להם במחצית, בתקופות פחות טובות צריך לדעת לעשות את זה ולנצח. הם הוכיחו לי בחצי השני שהם כאלה".

על כך ששחקיו מחמיצים ממצבים קורצים: "אני פחות עצבני כי ניצחנו. מול באר שבע זה לא קרה. כדורים לא נכנסים לחלוצים שלנו והשוער שלהם לקח כדורים מדהימים. אני מקווה שבהמשך נכבוש יותר כי אנחנו מגיעים למצבים מצוינים. אנחנו רוצים להישאר באזור הזה בטבלה ואני שמח שאנחנו שם. אנחנו עושים עבודה טובה, השחקנים נותנים הכל, גם בהפסדים יש השקעה וצריך לדעת להמשיך. אסור להירדם לרגע כי אז יעקפו אותנו. אנחנו ערים ומפוקסים ועל כך אני שמח".


עדיין אחרון בטבלה. אלדד שביט (אודי ציטיאט)

מאוויס צ'יבוטה עם החגיגה המפורסמת של בפטימבי גומיס (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי