בני סכנין מעוניינת בדרסיליה, שידרוש חוזה ארוך טווח

דרסיליה
דרסיליה | צילום: טורפדו קוטסאיי

במועדון נחושים למצוא יורש לנעים, אך דרישתו של הגיאורגי עשויה להוביל את סכנין לאופציות נוספות. בקבוצה רוצים את עאבד, אך עורך דינו הבהיר: "אף אחד לא פנה אליי מסכנין"

(גודל טקסט)

בני סכנין תשוב היום (שני) לאימונים אחרי ה-2:0 מול מכבי פתח תקווה. בקבוצה התאכזבו מהתוצאה מול המלאבסים, ובעיקר בעקבות העבודה כי הם נותרו במאבקי התחתית. למרות ההערכה למאמן הכושר חואן קרלוס, המשמש כמאמן זמני במקום פליקס נעים, בסכנין האיצו בימים האחרונים את החיפושים אחרי מאמן חדש.

השם החדש שעלה על הפרק הוא של גיאורגי דרסיליה, ששימש בעבר כעוזרו של אלישע לוי בקדציה שלו במועדון והמשיך איתו למכבי חיפה. הגיאורגי בן ה-47 מאמן היום את דליה גורי במולדתו, ואם בסכנין יפנו אליו הוא צפוי לדרוש חוזה ארוך טווח, מהלך אליו סכנין לא צפויה להסכים. במועדון התייחסו לסוגייה: "יש לנו מספר מועמדים, נקבל החלטה בקרוב".

 

בגזרת החיזוק, במועדון ינסו לצרף את אחמד עאבד, שהפנה את ראשי המועדון לעורך דינו שרבל גובראן, שסיפר הבוקר: "אף אחד לא פנה אליי מסכנין". שחרורו של החלוץ מעירוני קריית שמונה יצטרך לעבור את אישורו של איזי שירצקי, שצפוי לדרוש עבור עאבד דמי העברה. בסכנין גם בוחנים אפשרות של שדרוג מצבת הזרים, זאת אחרי מינויו של המאמן הבא.


המאמן הבא? דרסיליה (אתר רשמי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי