ורגוץ' חזר לאימונים, במכבי נתניה מעריכים שיפתח מול פ"ת

ברנקו ורגוץ'
ברנקו ורגוץ' | אודי ציטיאט

הבלם התאושש משבר בידו ואמור לשוב להרכב ביום ראשון באצטדיון המושבה, במשחק ממנו ייעדר הקהל הצהוב: "הם מעדיפים שלא יהיה קהל שלנו שיעזור לנו לנצח". ריביירו מאוכזב ומחכה לתשובות, ג'וש שופאק הנבחן שוחרר

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

בשורות טובות למכבי נתניה לקראת המשחק מול מכבי פתח תקווה: בלם הקבוצה ברנקו ורגוץ', שסבל משבר בידו והחמיץ את המשחקים מול מכבי ת"א ומ.ס אשדוד, חזר לאימונים עם הקבוצה ובצוות המקצועי מאמינים שיהיה כשיר ואף יפתח ביום ראשון.

בניגוד אליו, עלי מוחמד עדיין לא חזר להתאמן עם הקבוצה ועובד על חיזוקים לפציעתו ולא יהיה בסגל במשחק הליגה הקרוב, וככל הנראה גם ביום רביעי במשחק הגביע מול מ.ס אשדוד. קובי מור ששב מהרחקה, צפוי לחזור להרכב לעמדת המגן השמאלי ואילו חגי גולדנברג וויקי כחלון יתחרו על עמדת המגן הימני. בקישור, ישנה התלבטות בין דן גלזר, אביב אברהם ודידייה קוגבנייה כששניים מהם יפתחו.

לאחר ההודעה כי אוהדי נתניה לא מתכוונים להיכנס למשחק ביום ראשון במחאה על כך שמחיר הכרטיס יעמוד על 60 שקלים ולא על 50, במועדון עדיין לא מבינים את ההתעקשות של המלאבסים לא לשנות את המחירים: "כנראה שבפ"ת מעדיפים שלא יהיו אוהדים שלנו שיעזרו לנו לנצח", אמר גורם במועדון, "הם לא מבינים שבמקום לעשות רווח ממכירת כרטיסים, הם גם לא יעשו רווח וגם ישלמו על הוצאות שיטור נוספות", המשיך.


אוהדי מכבי נתניה. יסתדרו גם בלעדיהם? (מאור אלקסלסי)

בעניין אחר, הקשר-חלוץ לאנדרו ריביירו מאוכזב מכך שעדיין לא הובהר לו רשמית אם יישאר בקבוצה: "אין לליאו בעיה לשחק בקבוצה אחרת בליגת העל, הבעיה שהייתה הצעה וגם אם תהיה עוד אחת, בנתניה צריכים להחליט אם לתת לו ללכת. שבוע אחד אומרים שהוא נשאר ושבוע שלא", אמרו בסביבתו. החלוץ היהודי אמריקאי בן ה-20 ג'וש שופאק, שנבחן בקבוצה בשבוע האחרון, שוחרר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי