ינון אליהו כשיר וצפוי לפתוח, דודו ביטון בסגל מול ב"ש

דודו ביטון
דודו ביטון | אתר רשמי

בהפועל עכו יציגו מאמן שלישי העונה על הקווים, כשטוויזר יערוך בכורה מול האלופה (שבת, 20:15, ספורט4). החלוץ, שהצטרף השבוע, עשוי לערוך בכורה. בן דוד מחזיק בהצעות אחרות מלבד עכו

(גודל טקסט)

בסיומו של שבוע סוער, שכלל את עזיבתו של אלדד שביט, הפועל עכו תנסה לשכוח מהצרות כשהיא תארח את הפועל באר שבע (שבת, 20:15, ספורט4) לקרב קצוות. בקבוצה זוכרים היטב את המחצית הראשונה המשופרת מול האלופה בסיבוב הראשון, אולם גם זוכרים היטב את יחסי הכוחות. איציק טוויזר, ששימש כעשור כעוזר המאמן, יעמוד לראשונה על הקווים כמאמן ראשי.

במועדון מתכוונים לתת את המושכות לטוויזר עד לסיום העונה כדי להימנע מהוצאות כספיות נוספות וגם מתוך אמונה כי הוא יסייע לקבוצה לשרוד בליגה. המאמן החדש צפוי לעלות במערך מעובה בחלק האחורי, כשגם שחקני הקישור קיבלו משימות הגנתיות. ינון אליהו, שהיה בספק, כשיר וצפוי לפתוח. דודו ביטון, שהצטרף השבוע, ייכלל בסגל. בתוך כך, בקבוצה ממשיכים לנסות ולעבות את הסגל. שי בן דוד ממכבי חיפה על הכוונת, אך הוא מחזיק בהצעות נוספות ואינו מעדיף כעת הגעה לעכו.

הרכב משוער: רם שטראוס, עבדי פרחאת, מחמדו סיסוקו, ינון אליהו, גל שיש, מתן בלטקסה, ברונו איבה, גבי קניקובסקי, עמראן אלקרינאווי (לוטם זינו), סיראז' נסאר, בן אז'ובל.


לראשונה בסגל. ביטון (אתר רשמי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי