ארבעה שחקני נוער על ספסל פ"ת, ורגוץ' חוזר בנתניה

ערן לוי
ערן לוי | דני מרון

מכת פציעות אצל המלאבסים ("אפשר ליצור קבוצה נוספת מהפצועים") לקראת המשחק, ארבייטמן בחוץ ("הוא כבר לא בקבוצה"). הבלם חוזר אצל דראפיץ' ("מבין את זעקת האוהדים"). ערן לוי חולה וייעדר

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה השלימו את ההכנות לקראת המשחק החשוב מחר מול מכבי נתניה, במשחק שיהיה ההזדמנות האחרונה עבור המלאבסים להשאיר לעצמם סיכוי בפלייאוף העליון.

מכת הפציעות של פ"ת (עידן אדהנני, רישאר סומא, עומר דנינו, נאור פסר ולירוי צעירי), תגרום לכך שלא פחות מארבעה שחקני נוער יהיו בסגל. כפי שפרסמנו ביום רביעי, בקבוצה החליטו לתת יותר דקות למוחמד סרסור ולתאי בריבו, כאשר סרסור אף תורגל בהרכב, אך צפוי לפתוח על הספסל מפאת העובדה כי שיחק הבוקר 80 דקות במדי קבוצת הנוער. אליהם יצטרפו דניאל בוסי, שכבר שיחק עם הקבוצה הבוגרת וגיא קאופמן, בלם קבוצת הנוער.

מבחינת ההרכב, מימר צפוי לערוך שני שינויים כפויים לעומת ההרכב שניצח בשבוע שעבר את בני סכנין: אורי מגבו יפתח בעמדת המגן השמאלי במקומו של סומא ואילו יובל שבתאי יחליף את עידן אדהנני, ובכך יעבור מימר למערך של שני בלמים. "יש לנו בעיה מבחינת הסגל אבל אין לנו הרבה מה לעשות. רק מהשחקנים הפצועים אפשר ליצור קבוצה נוספת בליגת העל", אמרו בגיחוך מר במלאבס.

כפי שפרסמנו, בקבוצה החליטו ששלומי ארבייטמן לא יתאמן יותר במדי הקבוצה, זאת גם לאור העובדה שהוא צפוי לחתום רשמית במדי הפועל רעננה בימים הקרובים. "מבחינתנו שלומי ארבייטמן כבר לא שחקן מכבי פ"ת", הסביר גורם בכיר במועדון. לפני פתיחת המשחק, ייערך טקס למגן חגי גולדנברג, שגדל במכבי פתח תקווה ושיחק במדיה כעשר שנים, עד אשר עבר העונה לשורות הקבוצה מעיר היהלומים.

שלומי ארבייטמן. כבר בחוץ (ערן לוף)
שלומי ארבייטמן. כבר בחוץ (ערן לוף)

במכבי נתניה יגיעו למשחק לאחר שלושה משחקים ללא ניצחון ליגה, ואם עד לפני כשבועיים המקום בפלייאוף העליון היה נראה כמעט מובטח, בנתניה מגדירים את המשחק כאחד החשובים העונה וגם הם יודעים שהפסד בו יסבך אותם מאוד. קפטן הקבוצה ערן לוי חולה ולא יהיה בסגל, כך שמי שעשויים לפתוח הם דן גלזר, לאנדרו ריביירו או עדן שרם.

"מדובר במשחק חשוב מאוד לקראת הפלייאוף העליון", אמר המאמן סלובודאן דראפיץ' לקראת המשחק. "עבדנו קשה כל השבוע על תיקון הטעויות שלנו מהמשחקים הקודמים, בעיקר ההגנתיות, ומקווים שנחזור לראות את אותה מכבי נתניה שכולם התלהבו ממנה. אנחנו לפני שלושה משחקים (מכבי פתח תקווה, אשדוד בליגה ובית"ר ירושלים) בשמונה ימים, נדע לחלק את העומס בין השחקנים כדי שנגיע כמה שיותר רעננים לכל משחק ומשחק מבלי לזלזל וללמוד לעומק כל יריבה.

היריבה: "מכבי פתח תקווה יריבה איכותית ומאומנת, אשר הצליחה לחבר מספר ניצחונות ולהתקרב לתמונת הפלייאוף העליון".

המטרות: "בתחילת העונה דיברנו על התבססות בליגת העל, עכשיו, כשאנחנו מרחק נגיעה משם, אנחנו רוצים להתברג בפלייאוף העליון, וזה עובר דרך המשחק בפתח תקווה".

ברנקו ורגוץ'. בשורות טובות (אודי ציטיאט)
ברנקו ורגוץ'. בשורות טובות (אודי ציטיאט)

כזכור, אוהדי נתניה מתכננים להחרים את המשחק, במחאה על כך שמחיר כרטיס למשחק יעלה כשישים שקלים ולא חמישים. על כך אמר דראפיץ': "האוהדים שלנו הם המנוע שלנו והשחקן ה-12, הם יהיו חסרים לנו במגרש, אך אני מבין את זעקתם ומקווה שיימצא פיתרון עד לשריקת הפתיחה של המשחק".

מבחינה מקצועית, הבשורה הטובה של הצוות המקצועי תהיה חזרתו של ברנקו ורגוץ', שהחלים משבר בידו להרכב במקומו של דודי תירם, כאשר גם קובי מור שריצה עונש הרחקה מול אשדוד, יפתח כמגן שמאלי. אביב אברהם, שריצה בעצמו צבירת חמישה כרטיסים צהובים יחזור להרכב, ככל הנראה במקומו של דן גלזר. ההתלבטות של הצוות המקצועי היא בעמדת המגן הימני בין גולדנברג לוויקי כחלון, כשנראה שלראשון עדיפות. התלבטות נוספת תהיה בקישור האחורי בין אולסק לגלזר, אך בשל העובדה שאולסק ייעדר ממשחק הגביע ברביעי בגלל צבירת כרטיסים צהובים, נראה שמחר הוא זה שיפתח.

סלובודאן דראפיץ'. מבין את האוהדים (ערן לוף)
סלובודאן דראפיץ'. מבין את האוהדים (ערן לוף)

הרכבים משוערים
מכבי פתח תקווה: יוסי גינצבורג,עודד אלקיים,ז'והאן מרסיאל,תומאש סיבוק,אורי מגבו,רומאריו פירס,יניב בריק,יובל שבתאי,מנור סולומון,לידור כהן וגרגורי טאדה.

מכבי נתניה: דני עמוס, חגי גולדנברג (ויקי כחלון), טים הויבך, ברנקו ורגוץ', קובי מור, ניקו אולסק (דן גלזר), אביב אברהם, דידייה קוגבנייה, דיא סבע, עדן שרם (לאנדרו ריביירו) ואלחסן קייטה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי