שני זרים מקולומביה יגיעו להיבחן, טוויזר: הרגשה של פספוס

איציק טוויזר
איציק טוויזר | מאור אלקסלסי

אחרי ה-1:0 מול הפועל באר שבע, ביטון ייעדר כחודש וחצי ובהפועל עכו ממשיכים במאמצים להתחזק כשקורטז ולאסו ינסו להרשים. אכזבה מבן דוד, שבחר להצטרף לאשקלון. במועדון טרם קיבלו החלטה לגבי מוליץ'. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

הפועל עכו נכנעה אמש (שבת) 1:0 מול הפועל באר שבע וסיימה את המשחק ברגשות מעורבים. מצד אחד, הקבוצה שוב הפסידה כאשר יריבותיה לתחתית זכו בנקודה, אבל מצד שני הקבוצה הציגה משחק טוב והייתה קרובה לשיוויון בדקות הסיום. עכו עברה זעזוע בעמדת המאמן כאשר איציק טוויזר החליף על הקווים את אלדד שביט. טוויזר עצמו נשמע מעודד בסיום: "הגענו להרבה מצבים ומול באר שבע שאתה מגיע למצבים אתה חייב להבקיע. יש הרגשה של פספוס ובמיוחד ההחמצה בדקה התשעים אבל אנחנו יוצאים מחוזקים ואם נמשיך ככה, נישאר בליגה".

מבחינה מקצועית בעכו ממשיכים בניסיונות החיזוק וכבר ביממה הקרובה צפויים לנחות בישראל שני זרים קולומביאנים שיגיעו למספר ימי התרשמות. מדובר בג'רי קורטז וכריסטיאן לאסו והשניים ייבחנו על ידי הצוות המקצועי. בקבוצה התאכזבו מהעובדה שבלם מכבי חיפה שי בן דוד שהיה מועמד לקבוצה, החליט לעבור להפועל אשקלון. במועדון הבהירו כי עד תום מועד ההעברות, הקבוצה תתחזק בעוד שחקנים ישראלים ושני זרים חדשים. מצד שני במועדון טרם קיבלו החלטה לגבי פייסל מוליץ'. האחרון הודח אתמול מהסגל אך בעכו מבהירים כי זה לא אומר כלום לגבי עתידו.

כפי שפורסם בספורט1, מוליץ' קיבל הצעה להצטרף להפועל תל אביב. גורם בכיר בעכו הגיב בנושא ואמר: "אנחנו לא קיבלנו שום הצעה רשמית על מוליץ'. אף שחקן לא ישוחרר בחינם. שיביא קבוצה שתהיה מוכנה לשלם עליו ואז הוא ישוחרר". מצד שני בקבוצה הביעו חשש גדול מהפציעה של החלוץ דודו ביטון, שחתם רק השבוע בקבוצה. ביטון נפצע קשה בדקות הסיום כאשר סבל משבר בכף ידו והועבר לבית החולים רמב"ם. החלוץ ייאלץ לעבור ניתוח בכף ידו וייעדר כחודש וחצי מהמגרשים.


הפועל מחכה לו. מוליץ' (ערן לוף) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי