בנו של ריבאלדו מועמד לסכנין, אזולאי ופאס ייעדרו מול בית"ר

בנין. עבר סדרת חינוך אצל כץ
בנין. עבר סדרת חינוך אצל כץ | צילום: אריאל שלום

ריבאלדיניו בן ה-22 עשוי לנחות להתרשמות בקבוצה מהמגזר, הוגשה הצעה לקשר אנטון פאליץ', בו מעוניינת גם הפועל רעננה. השחקנים אמרו על בנין (שני, 21:00): "הגיע עם הרבה חשק ומוטיבציה"

(גודל טקסט)

בני סכנין מקווה לצאת מחר (שני) לדרך חדשה לאחר מינויו של טל בנין לתפקיד המאמן, אך זה יקרה במשחק חוץ לא פשוט מול בית"ר ירושלים. בנין ערך רק שני אימונים עד למשחק, כאשר האימון המסכם היה בעיקר בדרישות הטקטיות של המאמן, שאף ערך אסיפה ארוכה מהרגיל ונתן דגש בנקודות המשמעותיות מבחינתו במשחק.

"נראה שטל הגיע עם הרבה חשק ומוטיבציה. ידע תמיד היה לו וזה מראה על אווירה חדשה בקבוצה. בכל מקרה גם אנחנו וגם המאמן ימדדו בתוצאות", אמר אחד השחקנים. למשחק בטדי תגיע הקבוצה עם הרכב חסר, כאשר הבלם אברהם פאס והחלוץ שלומי אזולאי שסובלים מפציעות ייעדרו. החלוץ מוחמד כליבאת חזר לאימונים ונראה כי יהיה בסגל, אך טרם ברור אם יפתח במשחק.

בניגוד לקודמיו בתפקיד, שתרגלו הרכב באימון המסכם, בנין בחר לערוך שינויים רבים בכל העמדות ונראה כי יקבל החלטה בסמוך למשחק. לראייה, המאמן פרסם סגל של 20 שחקנים שייצאו עם הקבוצה לטדי. ההתלבטות היא בעיקר בחלק ההתקפי והשאלה מי יפתח לצדו של עידן שמש שחוזר להרכב. אמיר חלאיילה, שחזר לקבוצה, נמצא בתמונת ההרכב וגם החלוץ מירו בדראנה מועמד לפתוח.

במקביל להכנות למשחק, במועדון ממשיכים לעבוד על חיזוק הקבוצה לעונה הבאה. במועדון סיפרו כי בימים הקרובים יגיעו שני זרים להתרשמות ולא מן הנמנע כי יגיע שחקן נוסף שיבוא לחתום באופן מיידי. אחת השמות שעלה הוא הברזילאי, ריבאלדיניו שהוא בנו של שחקן העבר ריבאלדו. ריבאלדיניו בן ה-22 משחק כחלוץ וחתם לפני שנה בדינמו בוקרשט. לשחקן חוזה לעוד שנתיים בקבוצה הרומנית. בסכנין סיפרו כי הוא יגיע רק בתנאי שיוכלו לשאול אותו בחינם.

הצעה הוגשה גם לקשר הקרואטי אנטון פאליץ' ששוחרר מדינמו בוקרשט, אבל השחקן מחזיק בהצעות נוספות ביניהן אלופת מולדובה שריף טירספול והפועל רעננה. אנשי המועדון הבטיחו לסוכנו של השחקן שרבל ג'ובראן שיחזירו תשובה מיד לאחר המשחק מול בית"ר.

ריבאלדו וריבאלדיניו (טוויטר)
ריבאלדו וריבאלדיניו (טוויטר)

הרכב משוער: מוחמד קנדיל, עלי עותמאן, סארי פלאח, מרון גנטוס (סגס תאמבי), וונדרסון, חאלד חלאיילה, ג'אבר עטאא, אייהב גנאיים, פיראס מוגרבי, עידן שמש, אמיר חלאיילה (מירו בדראנה).

שלומי אזולאי. הפעם לא יוכל להבקיע נגד בית
 שלומי אזולאי. הפעם לא יוכל להבקיע נגד בית"ר (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי