ג'ורדי קרויף: הכי חשוב שנהיה במקום הראשון בתום העונה

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | דני מרון

מאמן מכבי ת"א היה מרוצה לאחר ה-1:3 על הפועל אשקלון: "היינו צריכים לסבול כדי להצליח. השחקנים הפצועים חזרו בצורה טובה". נעים: "מאוכזב מחלק מהשחקנים". הצהובים מחכים לתשובה מרפאלוב. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

יום המשחקים השני של המחזור ה-19 בליגת העל ננעל הערב (ראשון) עם 1:3 של מכבי תל אביב על הפועל אשקלון באצטדיון בנתניה. בעקבות הניצחון הצהובים העפילו למקום הראשון בטבלה, במאזנם 41 נקודות והפרש שערים טוב יותר מהפועל באר שבע. מנגד,החבורה של יובל נעים ממשיכה לשקוע והיא במקום ה12 עם 16 נקודות, רק 3 נקודות מהקו האדום.

בגזרת הרכש, טינו סוון סושיץ' מחכה להודעה על שחרורו בכל יום. אם אכן הקשר יעזוב, צפוי לנחות קשר זר חדש בימים האחרונים של חלון ההעברות. בעניין ליאור רפאלוב, במועדון ממתינים להחלטתו של הקשר הישראלי, שנכון לעכשיו שומר על עמימות ולטענת אנשי המועדון עדיין לא פעל מול ראשי קלאב ברוז' על מנת שיאפשרו לו לחזור לישראל.

מאמן מכבי ת"א, ג'ורדי קרויף, סיכם את המשחק: "אני חושב שהכי חשוב שהמשכנו לנצח. בחצי השני היה לנו יותר קצב והיינו יותר מאיימים. ה-1:2 היה מאוד חשוב, אבל יש לנו עוד הרבה מה לשפר. יצרנו הר כדי לטפס עליו, בחצי השני הקבוצה שיחקה הרבה יותר ומצליחה לטפס חזרה למקומה הטבעי"..

המקום הראשון: "זה לא אומר שום דבר עבורי כרגע. יותר חשוב לי שנשחק יותר טוב, ושנהיה במקום הראשון בתום העונה".

שחקני מכבי ת
שחקני מכבי ת"א חוגגים (דני מרון)

מה לא עבד עד כה: "הבנו שהיינו בדרך הלא נכונה, ולכן הראינו אופי שעזר לנו לצאת מזה. בסופו של דבר מבחינה מערכתית וקבוצתית, השחקנים שדרגו את עצמם וחזרו להראות את מה שהם יודעים. השחקנים הפצועים חזרו בצורה טובה, וזה כאב ראש חיובי עבור מאמן. גם שאנחנו סופגים הקבוצה חוזרת והופכת את התוצאה".

מאבק האליפות: "זה מרתון. כמו שבכר אמר אתמול, כל שבוע זה משחק שונה. היינו צריכים לסבול כדי להצליח, סבלנו לא מעט ואיבדנו נקודות, כעת זה הזמן בשבילנו להתאושש ולהפגין את היכולת שלנו".

ברק יצחק אמר: "יודעים שאשקלון קבוצה קשה, היו לנו בעיות איתם השנה ושנה שעברה. הם תמיד משחקים טוב, מקשים, מאומנים טוב הגנתית, וזה  ייאמר לזכותם, אבל מה שחשוב זה שניצחנו והמקום הראשון".

ברק יצחקי. משתולל אחרי הגול (דני מרון)
ברק יצחקי. משתולל אחרי הגול (דני מרון)

אליפות: "אני לא חושב שאנחנו צריכים להצהיר. מכבי תל אביב תמיד חושבת ללכת עד הסוף ולזכות בכל התארים. מצחיק להגיד עכשיו שזה מה שאנחנו רוצים. תמיד רוצים להיות מקום ראשון ונקווה להישאר בו".

סוד ההצלחה: "אנו משחקים בשיטה חדשה. רואים שינוי תוך כדי המשחק וזה מתחבר. ידוע שיש לנו קבוצה טובה ושחקנים טובים. אנחנו משחקים כדורגל טוב, וכשאנחנו מנצחים זה מעולה כי נצטרך את הנקודות האלה בהמשך".

מעמדו בקבוצה: "תמיד שומע את הקשקושים מהצד. שנה שעברה היו דיבורים על עזיבה, אבל אני יודע שאני על המגרש אני אבקיע את השערים שלי. אני אוהב להיות ברחבה וכשאני ברחבה אני מבקיע. בסופו של דבר אני שמח שעלינו למקום הראשון, אבל עוד לא עשינו כלום כי אנחנו יכולים להרוס לעצמנו. צריכים להישאר מרוכזים וכשאנחנו לוחצים עד הסוף ונותנים את השלישי זאת הצהרת כוונות".

יובל נעים. יש הבדלי רמות (דני מרון)
יובל נעים. יש הבדלי רמות (דני מרון)

מאמן הפועל אשקלון, יובל נעים, היה מאוד מאוכזב בסיום: "תחושות לא טובות. עשינו כל מה שאנחנו יכולים. החילופים פגעו בנו. סך הכל הסגל מאוד קצר. זה מה שהיה לנו להציע וזה לא הספיק. נקווה שבהמשך זה כן יספיק".

הסגל: "זה הכלים שיש לנו. פחדנו לסכן את מנגה יותר מ-65 דקות ולא רצינו לגרום נזק. אלה ששיחקו עשו את המקסימום מבחינתם, אבל הרבה דברים לא תלויים בהם. חבל לדעתי על השער השלישי שהיה מיותר, אבל זה מה שיש. נצטרך להתחזק".

דובב גבאי. השער לא הספיק (דני מרון)
דובב גבאי. השער לא הספיק (דני מרון)

מה אמר לרודי חדד: "זה מיותר. לפעמים הוא עושה דברים על דעת עצמו. מחלק מהשחקנים הייתי מרוצה, מחלק מאוכזב, אבל בכל מקרה יש לנו סגל קצר ונצטרך להתחזק. נקווה שעד תום חלום ההעברות נביא 3-4 שחקנים. מכבי שיחקו הרבה יותר טוב מאיתנו, ומגיעה לנו מילה טובה. אני חושב שקיבלנו את ה-1:1 בצורה מהירה, אבל ידענו שרוב הדברים לא תלויים בנו אלא יותר במכבי. צריך להסתכל על המשחק הבא מול אשדוד, ונקווה לצאת לדרך חדשה".

מאבקי התחתית: "לא יודע מי החליט שלא ניאבק בתחתית, אבל אסור לשכוח שטל איילה ואלעד גבאי נפצעו, ובקבוצה כמו הפועל אשקלון זאת מכה מוראלית ומקצועית. לא מחפשים תירוצים, יודעים את מקומנו ויודעים שבליגה שלנו של ארבע קבוצות נצטרך לסיים בשני המקומות הראשונים"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי