3 אוהדי הפועל חיפה נעצרו, הקהל הקניט את ממן

חנן ממן
חנן ממן | מאור אלקסלסי

לא שקט במועדון מהכרמל אחרי ההעפלה לרבע גמר גביע המדינה, והשלושה הורחקו ל-30 ימים מהמגרשים. בקבוצה אמרו על הקשר: "אם הראש שלו בהפועל באר שבע, אין לו מה לעשות פה". בקבוצה יחכו שורמוט יבקש לעזוב

(גודל טקסט)

בהפועל חיפה מרוצים שהקבוצה עלתה לרבע הגמר אחרי ה-1:2 על הפועל עכו, ובמיוחד שזה נעשה בלי חמישה שחקני הרכב כמו השוער ארנסטס שטקוס, הבלם גבריאל תאמאש, הקשר רסמוס סיוסטדט והחלוץ עדן בן בסט שכולם ישבו ביציע. גם הקפטן חנן ממן נותר כל המשחק על הספסל. במועדון לא אוהבים את ההשלכות סביב המשא ומתן של ממן מול הפועל באר שבע וידרשו מהשחקן לקבל החלטה לגבי עתידו. המאמן ניר קלינגר הבהיר אתמול (שלישי) אחרי המשחק כי מבחינתו אם ממן חתם בבאר שבע אז עדיף שיעזוב את הקבוצה באופן מיידי.

"אנחנו לא יכולים לשבת באי וודאות. כדאי גם לנו וגם לשחקן לקבל החלטה סופית. ממן שחקן חשוב אבל אם הראש שלו בבאר שבע, אין לו מה לעשות פה", אמרו בחיפה. בנוסף בקבוצה ראו גם את היחס של הקהל כלפי השחקן ומבינים כי במידה ואי הוודאות תימשך, הקהל ימשיך להקניט את השחקן. חלק מהאוהדים שהגיעו אתמול לעכו קראו: "חנן לך מפה". בנוסף בחיפה גם העבירו ביקורת על ראשי באר שבע על כך שהחלו במשא ומתן מול ממן כבר כעת, כאשר שתי הקבוצות נלחמות על מאבק בצמרת הליגה. "לא היה קורה שום כלום אם באר שבע הייתה פונה לשחקן בקיץ. ההצעות הכספיות לא היו משתנות", אמר גורם בכיר בהפועל חיפה.

בכל מקרה בחיפה כבר יתחילו בהכנות לקראת משחק הליגה שיהיה גם כן מול הפועל עכו. מי שזכה למחמאות היה החלוץ אלון תורג'מן, שחזר להבקיע וכבש צמד ובקבוצה מקווים כי ימשיך את הרצף גם בליגה. הבעלים יואב כץ, שנעדר מהמשחק מול עכו בגלל מחלה, ינסה להיפגש עם כמה שיותר שחקנים שאין להם חוזה לעונה הבאה ובראשם הבלם גבריאל תאמאש. כפי שפורסם בספורט1, מספר קבוצות בכירות בליגת העל כבר התעניינו בשחקן שמצדו נותן עדיפות ראשונה להפועל חיפה. במועדון לא ייפגשו בשלב זה עם גילי ורמוט עד שהשחקן עצמו יודיע לראשי מכבי חיפה כי ברצונו לעזוב את הקבוצה כבר בינואר.

ממן
ממן. בעין הסערה (ערן לוף)

בנושא אחר, במהלך המשחק אמש הושלכו מיד עם פתיחת המשחק אבוקות ורימון עשן ביציע אוהדי הפועל חיפה. משטרת ישראל איתרה ועיכבה לחקירה תוך זמן קצר שלושה אוהדים בחשד למעורבות בהשלכה. השלושה, בשנות העשרים לחייהם, שוחררו בתום חקירתם והורחקו לתקופה של 30 יום ממגרשי הכדורגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי