עורך דינו של מיכאל אוחנה: מכבי ת"א לא עומדת מאחוריו

מיכאל אוחנה
מיכאל אוחנה | דני מרון

עו"ד אברמוב, נציגו של השחקן: "הוא לא רוצה לשחק בבאר שבע. אנחנו רוצים תג מחיר וברקת רוצה שנביא קבוצה. הוא חתם על הסכם בעייתי כי סמך על סוכנו". אביו לרדיו דרום: "אם הבעיה תסתדר, מעריך שהוא ירצה להישאר"

(גודל טקסט)
"אני אמנם חבר של מורן מאירי (היועץ המשפטי של מכבי תל אביב) אבל לא דיברנו כבר זמן רב ומעולם לא דיברנו על מיכאל אוחנה", כך אמר עו"ד אייל אברמוב, נציגו של קשר הפועל באר שבע, ל-103FM, "ובכל מקרה חד משמעית אין לאוחנה שום קבוצה שעומדת מאחריו, בטח שלא מכבי תל אביב ולא קיבלתי שום מסר ממאירי או מג'ורדי קרויף".


אברמוב גולל את כל הסיפור בין קשר הפועל באר שבע למועדון: "קודם כל אין לנושא הזה כל קשר להחתמה של חנן ממן. מיכאל נכנס הרבה לפני זה לאלונה ברקת ביוזמתו ואמר לה שלא טוב לו בקבוצה וביקש ממנה לקבוע לו תג מחיר. ברקת סירבה ואמרה לאוחנה שקודם כל יביא קבוצה. אוחנה ענה שהוא לא רוצה לפנות לקבוצות אלא שתנקוב בסכום והוא יקבל את הכרטיס ביד".




בנוסף שפך אברמוב פרטים על החוזה הבעייתי שחתם אוחנה עם האלופה: "מיכאל חתם על ההסכם באמצעות דודו דהאן והוא סמך על הסוכן שלו. הוא חתם לחמש שנים אבל רק אחר כך נודע לאוחנה שיש בו נקודות יציאה אבל רק לקבוצה. זה מבנה מאוד בעייתי. אני מודה שהלקוח שלי היה חייב לקרוא את כל האותיות הקטנות, אבל הרבה פעמים גם לקוחות שלי, אנשי עסקים גדולים אומרים לי אייל תקרא הכל בעצמך, סומכים עליך".



דודו דהאן. אוחנה כועס עליו (יוסי לזרוף)


על ההסכם הלא ברור בין באר שבע לאשדוד בעניין אוחנה: אומרים שלאשדוד יש זכות וטו על העברה לקבוצה אחרת ושלמיכאל היה הסכם עם אשדוד המקנה לו זכויות כלכליות על ההעברה. אני ביקשתי מאשדוד העתק מהסכם ההעברה לבאר שבע ועדיין לא קיבלתי שום מענה מהם. הנושא יתברר בקרוב".


על השורה התחתונה בסאגה: "הכל כרגע באוויר. העובדות הן שחל פיחות במעמדו של אוחנה ושהוא לא מרוצה. יכול להיות שגם לו יש חלק בפיחות הזה. ברור ששחקן צריך להילחם על מקומו אבל לפעמים יש שחקנים שלא מצליחים בקבוצה אחת ופורחים באחרת. כמו איתי שכטר למשל".



שכטר. "יש שחקנים שמצליחים למצות את הפוטנציאל שלהם רק בקבוצה אחרת" (דני מרון)


בנוסף לכך, הערב התראיין גם אביו של השחקן, אילן אוחנה, ששוחח עם זהר ישראל ברדיו דרום: "אלו דברים שקשורים לחוזה ולא היו צריכים לקרות ואני מקווה שזה ייסגר בצורה מכובדת, למשל בחוזה יש סעיף לפיו ב"ש יכולה לסיים את ההתקשרות בכל תום עונה ורק היא רשאית ואני מבין שיש ניסיון לסגור את הדברים בשקט ולהגיע להבנות. ביקשו מאיתנו מב"ש לא ללבות את האש ולתת צ'אנס לסגור את העניין בצורה שקטה, אז אני מקווה שכך יהיה".


הקשר של מיכאל עם האוהדים: "הם בקשר מצוין והוא אוהב אותם מאוד. הוא תמיד מספר שזה משהו מיוחד, שכל העיר בתוך העניין. אני בטוח שהאינטרס של כל אוהד זה שדברים יתנהלו בצורה הגונה ומכובדת עם השחקנים כדי שהם יתנו את הכל לקבוצה ואפילו יותר. פה יש עניין מהותי שנמצא על סף בירור. אני לא יכול לומר מה הבעיה, כי אנחנו מנסים לסגור את המקרה הזה בצורה שקטה. זו לא חכמה שאזרוק את זה לאוויר, אין צורך בפרטים – אבל חשוב שהאוהדים ידעו שהוא אוהב אותם ונאמן לקבוצה. בקטע המקצועי כבר אין לנו בעיה, הצוות יבחר איך וכמה להשתמש במיכאל וזה בסדר".


לסיום הוסיף אילן אוחנה: "אם הבעיה תיפתר, אני מעריך שמיכאל יירצה להישאר בהפועל באר שבע, אבל אני לא יודע. נתבקשתי לא להוסיף בנושא וכרגע יש רצון לסגור את הנושא בצורה מכובדת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי