"למרשיץ' לא היה כלום ביד, הוא פגע בחבריו לקבוצה"

אנטוניו מרשיץ'
אנטוניו מרשיץ' | צילום: אסף קליגר

הקשר הקרואטי מנסה לקבל שחרור מבני יהודה מתחילת העונה, אך כעת נודע כי משך את הדיון בבוררות באופן מפתיע. במועדון תקפו: "הבין שהוא טיפס על עץ גבוה מידי, חבל על הדרך שזה נעשה"

(גודל טקסט)

התפתחות מעניינת ואף מוזרה בדיון הבוררות בין הקשר אנטוניו מרשיץ' לבני יהודה. אמש (רביעי) הופסקו הדיונים אצל הבורר, עורך הדין חנוך קינן, לאחר שזה המליץ לצדדים לנסות ולהגיע לפשרה והערב חלה תפנית בעלילה.

כפי שנחשף באתר ספורט1 הקשר, שמנסה מתחילת העונה לקבל שחרור ובנוסף דרש שבני יהודה תשלם את מלוא חוזהו, החליט לפתע לחזור בו מהתביעה לשחרור מידי וכעת ידונו הצדדים בבוררות על שאר הסעיפים בתיק. בין היתר, מרשיץ' דורש תשלומים כאלה ואחרים שמגיעים לו לדבריו מהמועדון, שהקפיד לשלם לו את מלוא שכרו ככתוב בחוזה.

גורם בבני יהודה אמר לספורט1: "כנראה שאדון מרשיץ' הבין שהוא טיפס על עץ גבוה מידי, רק שלצערו לא היה לו כלום ביד. חבל שבדרך הוא היה מוכן לעשות הכל, כולל לפגוע בחבריו לקבוצה".

כזכור, במהלך הדיונים אצל הבורר נחשף כי הקשר הקרואטי הקליט בכוונה תחילה שיחות עם חלק מחבריו לקבוצה, בניסיון לאסוף לעצמו עדויות לקראת הדיונים. לצערו של מרשיץ', לא היה בהקלטות הללו חומר מפליל כנגד גורמים בקבוצה, דבר שגרם לריחוק גדול עוד יותר בין השחקן לשאר הקבוצה.

נציגיו של מרשיץ' מסרו בתגובה: "מרשיץ לא ירד משום עץ ולא ירד מתביעתו לקבל את כל הכספים המגיעים לו. מי שחושב אחרת מוזמן לעקוב מקרוב אחרי הליך הבוררות שימשיך להתקיים. זאת ועוד החל מהיום תבחן מידת שילובו באימונים בשבע עיניים ובכמה מצלמות וידאו. מי שעוברת בראשו מחשבה לאתגר את החוק מוזמן לעשות כן".

מרשיץ' ואברמוב בימים יפים יותר (אתר רשמי, בני יהודה)
 מרשיץ' ואברמוב בימים יפים יותר (אתר רשמי, בני יהודה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי