קינדה ישוב להרכב אשדוד, נעים: בשבילנו זה משחק העונה

יובל נעים
יובל נעים | דני מרון

מאמן אשקלון מדבר על רוח חדשה בקבוצה לקראת הדרבי הדרומי (שבת, 18:00). שי בן דוד שהגיע ממכבי חיפה, יפתח כמגן שמאלי. תורג'מן: "המשחק חשוב, אבל לא הכי חשוב. נגיע מפוקסים"

(גודל טקסט)

הפועל אשקלון שנוצחה בשני משחקי הליגה האחרונים שלה, תארח בשבת (18:00) לקרב תחתית לוהט את מ.ס. אשדוד שנמצאת מתחת לקו האדום. בעקבות ההפסדים האחרונים של אשקלון, הצטמק הפער בין הקבוצות לשלוש נקודות בלבד ובקבוצה מבינים שאם הם חולמים על הישארות, איסוף הנקודות לקראת הפלייאוף התחתון, מתחיל כבר במשחק הזה.


אשקלון עשתה בשבועיים האחרונים, מהפך גדול בסגל, לאחר שצירפה לא פחות מחמישה שחקני רכש חדשים. אל דויד מנגה ודובב גבאי שהוחתמו ראשונים, הצטרפו השבוע ולדימיר דבלשווילי, אדריאן רוצ'ט ושי בן דוד שהגיע ממכבי חיפה וצפוי לפתוח מחר בעמדת המגן השמאלי, בשל חסרונם של עוז ראלי ושי חדד הפצועים.

 


"אנחנו מאוד מרוצים מההחתמות שעשינו", אמר המאמן יובל נעים. "יש רוח חדשה, הקבוצה הייתה צריכה סוג של רענון. לא שהשחקנים שעזבו לא היו טובים ואלו שבאו טובים יותר, אבל רענון זה חשוב. בתקופה האחרונה לא עשינו מה שהיינו צריכים וחובת ההוכחה היא עלינו".



קינדה. חוזר להרכב (דני מרון)


על היריבה הדרומית שצמודה לאשקלון בטבלה: "מ.ס אשדוד זה מועדון חזק שגם עשה כמה שינויים בתקופה הזו, אבל במצבנו אין לנו את האפשרות להתעסק בקבוצות אחרות. אנחנו מתייחסים בכבוד לכל הקבוצות, אבל אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו. המטרה של כולם פה היא להשאיר את המועדון בליגה ואני בטוח שכולם יעשו את הדברים הכי טובים בשביל שזה יקרה. מספיק שאתה מסתכל על הטבלה ואתה מבין שזה משחק עונה".


על הקהל במשחקי הבית: "דיברתי על זה לא פעם ולא פעמיים, הקהל הוא פקטור מאוד משמעותי. הפועל אשקלון לא עלתה מליגה א' לליגת העל בשביל להביא 1500 אוהדים למשחקים. הקבוצה הזו שייכת לאוהדים ואם הם רוצים שהקבוצה תישאר בליגה אז שיבואו ויעזרו לה ויתנו כתף כי השחקנים זקוקים להם. גם כשהשחקנים לא עושים תוצאות טובות אני יכול להבטיח שהם נותנים מעצמם הכל".


תורג'מן: "נצטרך להגיע בשיא המוכנות"
אחרי ה-0:2 על מכבי נתניה וההעפלה לרבע גמר גביע המדינה, מ.ס. אשדוד תתארח מחר אצל הפועל אשקלון לדרבי דרומי. דן ביטון עבר צילום, ששלל אפשרות של שבר בידו והוא יהיה זמין לקראת הדרבי. מי שישוב לקישור הוא גדי קינדה, שסופסל מול מכבי נתניה בגביע. 


מוכן לשבת. ביטון (דני מרון) 


לקראת המשחק אמר עמיר תורג'מן: "המשחק באשקלון חשוב, אבל לא הכי חשוב. אשקלון מאורגנת, ונצטרך להגיע בשיא המוכנות. חשוב שנגיע מפוקסים אחרי משחק הגביע מול מכבי נתניה. שתי הקבוצות יודעות שזה משחק חשוב. שחקנים בסגל עשו שדרוג", על האפשרות שיחזק את הסגל: "בודקים אפשרויות שונות. ביום ראשון ידעו מי יחזק את הסגל". 


הרכבים משוערים
הפועל אשקלון: דלה איינוגבה, אייל משומר, ברניסלאב יובאנוביץ', אבי מלכה, שי בן דוד, מילאן סמיליאניץ', משה לוגסי, מירקו אורמוש, סער בנבנישתי, דויד מנגה, דובב גבאי.


מ.ס אשדוד: יואב ג'ראפי, טום בן זקן, איגור פיליפנקה, ויקטור גנב, שחר פיבן, קרלו ברוצ'יץ', יצחק אספה (בנצי מושל), יובל יעקובוביץ', גדי קינדה, מאוריסיו קורדיירו, בלסינג אלקה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי