קריית שמונה: אחמד עאבד יישאר בקבוצה עד תום העונה

חיים סילבס
חיים סילבס | ערן לוף

הקבוצה הצפונית תגיע למשחק מול בני סכנין (ראשון, 19:00) עם החלוץ לאחר שהוחלט לא לשחררו לטורקיה. חיים סילבס לקראת הקרב על הפלייאוף העליון: "אסור לנו למעוד". פושה תורגל בהרכב של בנין

(גודל טקסט)
לאחר הניצחון הגדול על הפועל חיפה והעפלה לרבע גמר גביע המדינה, בעירוני קריית שמונה רוצים להמשיך את התקופה הטובה גם במשחק מחר (ראשון, 19:00) מול בני סכנין. במועדון יודעים כי רצף הניצחונות יכול להוביל את הקבוצה למאבק ממשי על המקום בפלייאוף העליון, ושחקן בקבוצה אמר: "אם לפני שלוש שבועות היה נראה כי העונה גמורה, לפתע הכול נפתח מחדש". נקודה מפרידה בין ק"ש השביעית לסכנין התשיעית והשתיים רודפות אחרי מכבי נתניה השישית, שתשחק רק ביום שני. 


חיים סילבס מנסה לשדר לשחקניו כי אם ימשיכו באותו קצב כמו מול הפועל חיפ, יש סיכוי גדול לסיים בשישייה הראשונה. המאמן אמר לקראת ההתמודדות: "אנחנו מאוד מרוצים מהשבוע האחרון, ולמרות רצף המשחקים הצפוף נגיע מוכנים למשחק מול סכנין. אנחנו מגיעים בסיטואציה שאסור לנו למעוד ולא יהיה משחק פשוט. סכנין קבוצה טובה עם מאמן חדש, אבל אנחנו באים לתת פייט ולנצח את המשחק".



קריית שמונה תגיע למשחק עם לא מעט חיסורים, כאשר השוער איתמר ניצן והבלם מרקוס דיניז פצועים, והבלם עידן נחמיאס מושעה בעקבות הרחקה במשחק גביע המדינה. גם החלוץ שובל גוזלן טרם חזר לכשירות מלאה ונמצא בספק למשחק.


בתוך כך, אחמד עאבד קיבל הצעה להצטרף לליגה הטורקית ואף הגיע לסיכום על תנאיו, אך איזי שרצקי החליט שלא לשחררו והוא יסיים את העונה בקריית שמונה ויעזוב רק בקיץ כשחוזהו יסתיים. מקריית שמונה נמסר: "אחמד עאבד שחקן שלנו והוא יישאר כזה עד לסיום העונה". למרות רצונו של השחקן לעזוב וההתלבטויות של שרצקי, בצוות המקצועי היו נחושים להשאיר את השחקן עד לסיום העונה בעקבות חשיבותו ולכן התקבלה ההחלטה להשאירו והוא אף צפוי לפתוח בהרכב.


אחמד עאבד. שרצקי ישחרר לטורקיה? (דני מרון)
 אחמד עאבד. יישאר עד סוף העונה (דני מרון)


הרכב משוער: מהדי זועבי, אמיר נאסר, איאד אבו עביד, קרלוס קוויאר, מילוש רדיבוייביץ', עדן שמיר, אפונסו טיירה, איסמעיל ריאן, אחמד עאבד, שון וייסמן (שגיב יחזקאל), נייג'ל האסלביינק.


שחקן בסכנין: "שינוי בעמדת המאמן צריך להביא תוצאות"
המשחק הראשון בעידן טל בנין התחלק לשתי מחציות כאשר בראשונה הקבוצה הציגה משחק איכותי ואף ירדה ביתרון, אבל אז הגיעה הנפילה במחצית השנייה.  במהלך כל השבוע דיבר בנין בעיקר על הטעויות שעשתה הקבוצה במחצית השנייה ועל כך שסכנין הייתה זו שהפסידה את המשחק ולאו דווקא ביתר ניצחה אותו. מול קריית שמונה מקווים בסכנין להשיג ניצחון ראשון תחת בנין ואחרי שני הפסדים רצופים. 


"שינוי בעמדת המאמן צריך להביא תוצאות כי אם זה לא יקרה אז האשמה תיפול רק עלינו", אמר אחד משחקי סכנין והוסיף: "יש שינוי באווירה, אבל אם לא יהיו תוצאות זה לא שווה כלום". בסכנין מקווים לרשום מחר את החלוץ החדש ג'ורדן פושה שצפוי להיות בסגל למשחק. פושה אף תורגל באימון המסכם בהרכב הקבוצה. בנין שוב ביצע שינויים רבים והתקשה למצוא את ההרכב המתאים, כשנראה שיחליט לגביו סמוך למשחק. 



ישיג נקודות ראשונות כמאמן בני סכנין? בנין (דני מרון)


בנין אמר לשחקנים: "אל תשימו לב לחולצות ההרכב, זה לא אומר כלום לגבי אף אחד". בכל מקרה נראה כי בהגנה תשחק הרביעייה שתכלול את עלי עותמאן, סארי פלאח, וונדרסון ומרון גנטוס. בהתקפה ישנה התלבטות בין אמיר חלאיילה לגורדן פושה. עלאא אבו סלאח, פיראס מוגרבי ושלומי אזולאי ייעדרו בגלל פציעה.

הרכב משוער: מוחמד קנדיל, עלי עותמאן, סארי פלאח, מרון גנטוס, וונדרסון, גאבר עטאא, חאלד חלאיילה, סגס תאמבי, ישראל זגורי, עידן שמש, אמיר חלאיילה (ג'ורדן פושה).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי