זובאס: "הבעיטה של עטר? בכלל לא ראיתי את הכדור"

אמיליוס זובאס
אמיליוס זובאס | דני מרון

בבני יהודה יודעים מי גיבור התיקו החשוב מול מכבי ת"א: אמיליוס השוער הטוב בארץ". הכתומים עשויים לדרוש עבור הליטאי, לו חוזה עד תום 2019/20, שני מליון יורו בקיץ. צ'יבוטה קיבל את תעודת הזהות, צפו בתקציר

(גודל טקסט)

בבני יהודה הביעו הבוקר (שני) סיפוק רב מהנקודה שהושגה בתיקו 0:0 נגד מכבי תל אביב. "צריך להיות הוגנים ולהגיד שמכבי היו יותר טובים מאיתנו, לא היינו ראויים ליותר מנקודה", אמרו במועדון. למרות איבוד שתי הנקודות היקרות, מדורגת הקבוצה במקום החמישי במרחק ביטחון של שש נקודות מעירוני קרית שמונה שבמקום השביעי.

בצוות המקצועי החמיאו למשחק ההגנה של הקבוצה, שהצליח לנטרל במרבית הדקות את משחק ההתקפה של הצהובים. מי שזכה מן הסתם למירב המחמאות הוא השוער הליטאי אמיליוס זובאס, שהיה המצטיין במשחק ולשיאו הגיע עמוק בתוך תוספת הזמן, כשהדף בעיטה מסוכנת מאוד מרגלי חלוץ מכבי תל אביב אלירן עטר.

"זובאס הוכיח שוב שהוא השוער הכי טוב בארץ, אם תגיע הצעה כספית מפתה עבורו בקיץ נשב ונשקול", אמרו בבני יהודה בסיום המשחק. בשכונה הזכירו כי לזובאס חוזה לעוד שנתיים נוספות במדים הכתומים, ורק הצעה כספית מפתה תגרום לבעלים, ברק אברמוב, לדון בקיץ בנוגע למכירתו כאשר תג המחיר שתבקש בני יהודה עשוי להיות סביב שני מיליון יורו ואולי אפילו יותר.

זובאס
זובאס. השוער הטוב בארץ? (דני מרון)

לא ראיתי בכלל את הכדור בתחילת המהלך", סיפר זובאס לחבריו ביציאה מחדרי ההלבשה על עצירת הבעיטה של עטר סמוך לסיום. "למזלי עשיתי צעד אחד ימינה ובאינסטינקט מהיר הצלחתי להדוף את הכדור, זה היה כדור קשה מאוד", הוסיף השוער הליטאי. "המשחק ההגנתי שלנו היה טוב מאוד, אבל בחלק ההתקפי, אנחנו צריכים להשתפר מול קבוצות כאלה שיוצאות קדימה ולוחצות", אמר הבלם דן מורי, "לאור המשחק, לא הגיע לנו יותר מנקודה. אנחנו מאוד מעריכים את עצמנו על הלחימה וההשקעה, והיו משחקים שהתקפית היינו הרבה יותר טובים".

הקרב להיכנס לפלייאוף העליון: "המקום בפלייאוף העליון ממש לא בטוח. יש לנו עוד משחקים נגד היריבות הישירות במאבק על כניסה לשישייה, אנחנו עוד צריכים לפגוש את קרית שמונה, מכבי פתח תקוה וגם נתניה. כל היריבות האלה מתמודדות איתנו ואין לנו זמן להוריד את הרגל מהגז. נמשיך הלאה בדרך שלנו, בצניעות, עם המון משמעת ואז השמיים הם הגבול". הקשר הקונגולזי מאוויס צ'יבוטה, שסיים בהצלחה את הליך קבלת האזרחות בבית המשפט, קיבל אתמול לביתו את תעודת הזהות החדשה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי