אכזבה קשה בקריית שמונה: "הנאיביות תוביל אותנו לפלייאוף התחתון"

קווייאר
קווייאר | דני מרון

הצפוניים שוב הציגו משחק טוב, אבל ספגה שני שערים ואיבדה סיכוי לסיים בשישייה אחרי ה-2:1 מול מכבי נתניה. דיניז צפוי לחזור לקראת המשחק בגביע המדינה, גוזלן בספק. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

אכזבה קשה בעירוני קריית שמונה לאחר ההפסד הביתי אמש (שבת) 2:1 למכבי נתניה, שחיסל כמעט לחלוטין את סיכוייה לסיים את העונה בפלייאוף העליון. התסריט של קריית שמונה מלפני חודש ימים חזר שוב כאשר הקבוצה של חיים סילבס שלטה ברוב הדקות ואף הובילה אבל חוסר ריכוז גרמה לה לספוג שני שערים ולהפסיד במשחק. "שוב היינו נאיביים והנאיביות הזו תוביל אותנו לפלייאוף התחתון. פשוט נמאס ששוב חלק מהשחקנים היו רכים ולא ידעו להביא את הלב", אמרו במועדון.

סילבס נשמע מאוכזב במיוחד בסיום: "זה תסריט שקרה לא פעם השנה אני חושב שהקבוצה מוכיחה כדורגל טוב ועוצמתי. חסרה לנו ווינריות ורגל אחרונה. ערן לוי ודיא סבע עשו את זה יפה עד הגול שלהם אני לא זוכר איום כנראה שהכול הולך לה הם המתינו בסבלנות לרגע לעקוץ אותנו. זה משקף את כל הדרך שלנו העונה אני לפחות שמח מהיכולת אבל לא זכינו עוד הנקודה שלא מגיעה לנו ואיבדנו הרבה שהגיע לנו".

בינתיים, במועדון כבר חושבים על משחק גביע המדינה והמאמן צפוי לערוך מספר שינויים בעיקר בחלק ההגנתי. מרקוס דיניז צפוי להיות כשיר למשחק וסילבס צפוי לקבל החלטה באיזה עמדה יפתח: בלם או בעמדת המגן הימני, גם עידן נחמיאס נמצא בתמונת ההרכב. שובל גוזלן אומנם נכנס אתמול כמחליף אבל עדיין הרגיש כאבים ובספק למשחק. איתמר ניצן יחזור לפעילות מלאה רק בעוד שבועיים ימים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי