צפו בתקציר: 1:1 בין מ.ס אשדוד לבני יהודה

וובה בראון ונריוס ואלסקיס
וובה בראון ונריוס ואלסקיס | לירון מולדובן

קינדה העלה את הדרומיים ליתרון עם שער נהדר (41), צ'יבוטה השווה (47) וקבע חלוקת נקודות. תורג'מן צמצם את הפער ממכבי חיפה ל-4 נק', אבוקסיס התקרב להבטחת המקום בפלייאוף העליון

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד ובני יהודה נפרדו הערב (ראשון) ב-1:1 במשחק שהיה חשוב לשתיהן במסגרת המחזור ה-21 בליגת העל.


בני יהודה פתחה טוב יותר, אבל לאט לאט מ.ס אשדוד נכנסה למשחק ובדקה ה-41 הגיע הבונבון כשגדי קינדה כבש בבעיטה מצוינת אחרי דאבל פס מצוין עם מאוריסיו. לא ידוע מה יוסי אבוקסיס אמר לשחקנים שלו בחדר ההלבשה, אבל שתי דקות מפתיחת החצי השני הגיע שער השוויון של מאוויס צ'יבוטה בסיומו של מהלך קבוצתי נפלא.




השער של הקונגולזי קבע את תוצאת המשחק וחלוקת נקודות בזכותה עלתה אשדוד ל-17 נקודות, ארבע נקודות בלבד מתחת למכבי חיפה. מנגד, הזהובים הגיעו ל-33 נקודות, הגדילו את הפער מעירוני קריית שמונה לשבע והבטחת המקום בפלייאוף העליון הולכת ומתקרבת.


הרכבים

מ.ס. אשדוד: יואב ג'ראפי, טום בן זקן (יצחק אספה, 77), איגור פיליפנקה, שחר פיבן, קרלו ברוצ'יץ', ויקטור גנב, וובה בראון, דור ג'אן (בנצי מושל, 86), גדי קינדה, מאוריסיו, בלסינג אלקה (אור אינברום, 72).


בני יהודה: אמיליוס זובאס, מאור קנדיל, דן מורי, אעיד חבשי, בן תורג'מן, סתיו פיניש, יובל אשכנזי, מאוויס צ'יבוטה, יונתן כהן (אליאל פרץ, 78), מתן חוזז (אלמוג בוזגלו, 73), נריוס ואלסקיס.


יואב ג'ראפי (לירון מולדובן)
יואב ג'ראפי (לירון מולדובן)


מהלך המשחק
דקה 1: השופט יגאל פריד הוציא את המשחק לדרך.


דקה 34: דן מורי הגיע למצב הכי טוב במשחק עם נגיחה למשקוף אחרי כדור קרן.


קינדה חוגג עם החברים (לירון מולדובן)
קינדה חוגג עם החברים (לירון מולדובן)


דקה 41, מ.ס אשדוד עלתה ל-0:1: האיש הכי טוב על המגרש – גדי קינדה – היכה שוב. הקשר הנפלא של המארחת היתל בשחקני ההגנה של בני יהודה וסיים דאבל פס עם מאוריסיו בבעיטה אדירה מחוץ לרחבה לרשת.


דקה 47, בני יהודה השוותה ל-1:1
: מהלך קבוצתי נפלא מחזיר את הכתומים למשחק מיד בפתיחת החצי השני. אשכנזי הכניס כדור נפלא לחוזז שיישאר בצורה מצוינת לצ'יבוטה שמקרוב דחק פנימה.


דקה 80: מאוריסיו הגיע למצב הבקעה קורץ, אבל לא היה מרוכז ובעט החוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי