מוחמד ישוב לסגל מכבי נתניה, אזולאי כשיר אצל בני סכנין

שלומי אזולאי
שלומי אזולאי | עדי אבישי

הקשר יעמוד לרשותם של דראפיץ' וברדה לקראת המפגש שעשוי להבטיח לה מקום בפלייאוף העליון (ראשון, 19:00). התלבטות בין כחלון לקובי מור, החלוץ החלים וצפוי פתוח בחלק הקדמי של סכנין, פאס ישוב אל הסגל?

(גודל טקסט)

מכבי נתניה השלימה הערב (שבת) את הכנותיה לקראת המשחק הביתי מחר מול בני סכנין ב-19:00, במה שיהפוך להפוך למשחק שיכול לקבוע כמעט סופית כי המועדון יעפיל לפלייאוף העליון בעונת החזרה שלו לליגת העל. ניצחון מחר יגדיל את הפער ממכבי פתח תקווה אשר מדורגת במקום השביעי לאחת עשרה נקודות כאשר יישארו שתיים עשרה בלבד בקופה.


הבשורה מבחינת הנתנייתים תהיה חזרתו לסגל של עלי מוחמד, לראשונה מאז הפציעה בסיבוב הראשון מול מכבי חיפה. גם ברנקו ורגוץ' הפתיע את הצוות המקצועי כשהתאמן באופן מלא בימים האחרונים והוא צפוי לחזור לסגל, אך לא נראה שיפתח בהרכב. גם לאנדרו ריביירו, שסבל מקרע בשריר הארבע ראשי יחזור לסגל ואף עשוי לפתוח. צוות המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה ביצעו תרגולים שונים של ההרכב כאשר ההתלבטות העיקרית היא בעמדת המגן השמאלי: במידה וויקי כחלון יפתח בהרכב, אז חגי גולדנברג יוסט שוב לעמדת המגן השמאלי ובמידה וקובי מור יפתח, אז גולדנברג יפתח כמגן ימני. 



בקישור, ניקו אולסק צפוי לשוב מהרחקה בגין צבירת כרטיסים צהובים ויפתח במקומו של דן גלזר המוצהב. בחלק ההתקפי אלחסן קייטה צפוי לשוב להרכב, כשלצידו צפוי לשחק רמזי ספורי, אך גם ריביירו כאמור בתמונת ההרכב. ערן לוי המוצהב ייעדר וכמוהו גם דודי תירם. דין מיימוני עשוי לערוך הופעת בכורה בהרכב, במידה וורגוץ' לא יפתח. ורגוץ' אמור לעבור ניתוח בידו, זכר לשבר ממנו סבל, אך נוטה לדחות אותו לתום העונה. "זה המאני טיים שלנו" אמרו המאמנים לשחקנים באסיפה המסכמת. "בואו נבוא מוכנים, נעשה את העבודה שלנו ונסגור את הסיפור סופית מחר".



יפתח? כחלון (דני מרון) 


בנין אופטימי, פאס ישוב לסגל? 

בני סכנין המשיכה את הכנותיה לקראת נתניה כאשר במועדון רוצים לעצור את רצף ההפסדים, ובעיקר רוצים לראות נקודות ראשונות בעידן טל בנין. בסכנין אהבו בשבוע שעבר את היכולת במשחק ההפסד מול הפועל חיפה וכעת מקווים כי יגיעו גם הנקודות הראשונות. השאלה המסקרנת סביב השבוע האחרון היא הכללתו של אברהם פאס בסגל. הבלם, שהושעה לפני המשחק הקודם, חזר לאימונים מלאים רק ביום רביעי ובנין יצטרך לקבל החלטה אם להכלילו בסגל למשחק. חאלד חלאיילה יחזור להרכב לאחר עונש הצהובים. סארי פלאח הפצוע צפוי לחזור להרכב כאשר גם שלומי אזולאי נמצא בתמונת ההרכב.


אזולאי נפצע באימון של יום שישי אבל התאמן אימון מלא באימון בשבת ולא מן הנמנע כי יפתח במשחק. בנין עצמו לא תרגל שום הרכב ובחר לשלב את כולם במשחקונים פנימיים. בנין אמר לשחקנים: "לפני המשחק מול ביתר ולפני המשחק מול הפועל חיפה כולם ידעו את ההרכבים וכעת יש סיכוי שווה לכולם לפתוח במשחק". שחקני הקבוצה פחות אהבו את הגישה של המאמן ואחד מהם אמר: "אנחנו מצפים ששחקני ההרכב יקבלו ביטחון וייעשו הכנה מנטאלית שהם פותחים ולא שכל הסגל יהיה במתח".



כשיר? אזולאי (עדי אבישי) 


הרכבים משוערים 

מכבי נתניה: דני עמוס, ויקי כחלון (קובי מור), טים הויבך, דין מיימוני (ברנקו ורגוץ'), חגי גולדנברג, ניקו אוסלק, דידייה קוגבנייה, אביב אברהם, רמזי ספורי (לאנדרו ריביירו), דיא סבע, אלחסן קייטה. 


בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, עלאא אבו סלאח (אברהם פאס), סארי פלאח, וונדרסון, עטאא גאבר, חאלד חלאיילה (אנטוניו מרשיץ'), יובל אבידור, פיראס מוגרבי, ג'ורדן פושה, שלומי אזולאי (עידן שמש).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי