אבוקסיס: בני יהודה קבוצה בריאה. יוסי בניון מנע עימות

יוסי בניון
יוסי בניון | אלדד אלוני

הכתומים עשו צעד גדול לעבר הפלייאוף העליון עם 1:2 על מכבי פ"ת. המאמן חגג עם הבעלים, אך צינן: "שום דבר לא גמור". מימר: "לא אשאר כאן בכוח". אירוע אלים פרץ בסיום, צפו בקשר הוותיק מפריד. גם התקציר בפנים

(גודל טקסט)
ברק אברמוב יכול לקרר את בקבוקי השמפניה. בני יהודה עשתה הערב (שבת) צעד ענק לעבר הבטחת המקום בפלייאוף העליון כאשר גברה 1:2 על מכבי פתח תקווה. חניכיו של יוסי אבוקסיס נקלעו לפיגור משער של יוסי בניון, אך הפכו את התוצאה בזכות גולים של יובל אשכנזי ורועי גורדנה. המשמעות: ארבעה מחזורים לסיום העונה הסדירה, הכתומים רחוקים תשע נקודות מקבוצתו של שרון מימר ועשר נקודות מקריית שמונה.


בסיום המשחק התרחש עימות כשאחד הספונסרים של מכבי פתח תקווה, יעקב בורנשטיין, רצה לרדת לכיוון המנהרה והתעמת עם מאבטח שלא נתן לו לרדת. האירוע הופסק לאחר התערבות של יוסי בניון שהיה במקום ומנע את החרפתו. בהמשך המאבטח אמר לסובבים אותו כי הוא מתכוון לקחת את הצילומים ולהגיש תלונה במשטרה.



לאחר השריקה חגגו אוהדי בני יהודה דקות ארוכות עם שחקני הקבוצה, כאשר גם יוסי אבוקסיס, שבדרך כלל שומר על איפוק, הרשה לעצמו לשחרר חיוך גדול ולהחליף חיבוקים ונשיקות עם הבעלים ברק אברמוב. "אפשר להגיד ברכות על הניצחון, אך יש עוד ארבעה משחקים וכל עוד זה לא גמור אז אנחנו לא נחגוג", צינן יוסי אבוקסיס. "ההפרש יפה, אבל זה לא גמור. יצאנו מפיגור ומגיע שאפו גדול מאוד לשחקנים. לעשות מהפך במשחק כזה לחוץ זה לא פשוט ועוד מול קבוצה כזו כישרונית". 



היה במקום הנכון. יוסי בניון בלב המהומה (אלוני מור)


אבוקסיס המשיך: "יש פה הרבה צעירים. בדרךך כל צעירים יותר קל להם להישבר כשהם בפיגור, אך כאן יש חבר'ה שהם בוגרים בראש. חזרנו מפיגור גם באשדוד ובעוד מספר משחקים. אני חושב שעשינו כמה מהלכים מדהימים היום ואני מרוצה. עוד לא הבטחנו פלייאוף עליון. כשנבטיח, אסתכל לעבר המטרות הבאות. שחקנים נכנסים, יוצאים, הסדר של הקבוצה נמשך. בני יהודה קבוצה בריאה. גורדנה נכנס בגלל פציעה ועשה משחק מצוין. אני שמח שהוא עשה את ההבדל. מגיע לו".




יישאר גם בעונה הבאה? שרון מימר (עדי אבישי)


שרון מימר, שסעיף בחוזהו מבטיח חידוש אוטומטי אם יעפיל לפלייאוף העליון, הסביר: "גם אם הייתי מגיע לפלייאוף העליון והיה לי חוזה מובטח, לא הייתי נשאר בכוח. אם יהיה חוזה זה אך ורק בגלל ששני הצדדים ירצו בכך. חוויה לאמן את יוסי בניון, חבל לי שהוא היה חולה קצת היום. ההשפעה שלו על המשחק מדהימה, רק שימשיך בצורה הזו".


מנור סולומון לא אהב את העבודה שהוחלף בשלב יחסית מוקדם והוא ירד לחדר ההלבשה עצבני. מימר התייחס לתקרית: "יצא מסיבה מקצועית. הוא ילד והוא ילמד גם לקבל חילופים, זה תהליך. יש הרבה מטרות להמשך. אנחנו צריכים לכבד את מכבי פתח תקווה ולהראות טוב. איך שמסיימים את העונה כך נראית העונה הבאה. נמשיך לשחק טוב, להבקיע ולעשות הכל בשביל לנצח".


מימר הוסיף: "התוצאה מאכזבת, לא המשחק. הגענו למספיק מצבים. סיכום העונה והמשחק מבחינתי זה ניצול מצבים. אם היינו מנצלים חצי מהמצבים שלנו היינו במקום הרבה יותר טוב. חלומות הפלייאוף נגמרו, בני יהודה עשתה את העבודה שלה וזכתה במקום שלה ביושר. הם היו שם לאורך כל העונה. מגיע להם. חבל, אבל הפנים כבר קדימה".

 


גורדנה וחבריו חוגגים ניצחון גדול (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי