טל בנין: אני מתאים לסכנין, וסכנין מתאימה לי

טל בנין
טל בנין | דני מרון

מאמן הקבוצה מהמגזר נשם לרווחה אחרי ה-1:1 הדרמטי: "אם הייתי מקשיב לכל מה שאומרים לא הייתי מגיע לאן שהגעתי". שי ברדה: "רק אנחנו אשמים במה שקרה פה". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

דרמה גדולה הייתה הערב (ראשון) כשג'ורדן פושה כבש בדקה ה-89 לזכות בני סכנין, סידר 1:1 ומנע ממכבי נתניה להבטיח באופן כמעט סופי את המקום בפלייאוף העליון.

שי ברדה, המאמן השני של היהלומים, היה מאוכזב בסיום: "הנקודה היא סבירה. אבל רק אנחנו אשמים במה שקרה פה. הגענו להרבה מצבים, אבל לא היינו מרוכזים ונענשנו. עכשיו נצטרך להמשיך הלאה".

ההרחקה של סבע: "אנחנו קבוצה לוחצת. אני לא יודע אם היה אדום או לא. זה חלק מהסגנון שלנו. חבל".

הפלייאוף העליון: "אחרי שנבטיח את המקום שלנו נסמן את המקום הרביעי כמטרה, אבל בשביל זה נצטרך לעשות תוצאה טובה מול הפועל חיפה. יש פה חבורה של שחקנים מדהימים שמאוד רוצים להתקדם, בשביל חלק גדול מהם זו עונה ראשונה בליגת העל. אנחנו גאים בהם והם צריכים להבין שרגעים קשים הם חלק מההתחשלות שהם צריכים לעבור".

ברדה ודראפיץ' (דני מרון)
ברדה ודראפיץ' (דני מרון)

מהעבר השני, טל בנין נשם לרווחה: "סכנין זקוקה לאומץ. כשאתה מגיע ממקום של פחד, אני לא נמצא שם וזה מה שהיה במחצית הראשונה. בחצי השני הראינו מה אנחנו יכולים. צריך לשחק כדי לנצח ולהבקיע שערים. לא הייתה הפקרות, השחקנים ידעו בדיוק מה הם צריכים לעשות. זה שנתניה הייתה בעשרה שחקנים עזר לנו, במיוחד שזה סבע".

העתיד: "אני מרוצה מהדרך בחלקים מסוימים של המשחקים, אבל אני לא מרוצה מהתוצאות עד עכשיו. עם הנקודה הזאת יש לנו מה לעבוד. אני מתאים לסכנין וסכנין מתאימה לי. אני מאוד רוצה להצליח פה כמה שנים. אם הייתי מקשיב לכל מה שאומרים לא הייתי מגיע לאן שהגעתי. עברתי מספיק דברים בחיים שלי".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי