קרויף: כשאנחנו משחקים לפני ב"ש אנחנו היריבים של עצמנו

ג'ורדי קרויף וקרלוס גרסיה
ג'ורדי קרויף וקרלוס גרסיה | ערן לוף

מאמן מכבי ת"א יצא בתחושות מעורבות מה-0:2 על עכו: "תמרור אזהרה. הופעה לא טובה, אבל הראינו אופי ורוח". מיכה: "בסיבוב השני אנחנו חזקים בראש". טוויזר: "כשאתה לא מבקיע מול מכבי, אתה סופג". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב שרדה הערב (ראשון) מבחן לא פשוט כשניצחה בחוץ 0:2 את הפועל עכו כשהיא בעשרה שחקנים מאז הדקה ה-58 בשל הרחקה שנויה במחלוקת של ברק יצחקי. בזכות הניצחון שבו הצהובים לפסגת הטבלה ופתחו פער של ארבע נקודות מהפועל באר שבע שתשלים את המחזור במשחק מול מ.ס אשדוד (שני, 21:00).


מאמן המנצחת ג'ורדי קרויף: "ההופעה שלנו במחצית הראשונה הייתה חלשה ולא מספיק טובה. לעכו היו מצבים טובים ולראיקוביץ' היה משחק טוב. זה היה חשוב. במחצית השנייה הראנו הרבה אופי כי הבנו שאנחנו הולכים לאבד נקודות. היכולות הכריעו את המשחק והשחקנים נלחמו בעשרה שחקנים. זו הייתה הופעה לא טובה, אבל הראינו הרבה אופי ורוח. זה ניצחון חשוב מאוד".



המערך: "טל בן חיים שיחק בתפקיד שונה ממה שהוא רגיל. היינו צריכים לתקן את השילוב שלו ושל מיכה בימין. צריך להתחיל משחקים מהסוג הזה מחוברים ומוכנים, כי כל משחק הוא קשה. צריך לעלות ולהילחם מהרגע הראשון. היום זו הייתה אזהרה שאנחנו יכולים לאבד נקודות אם לא נבוא מוכנים".


Another little step. However, we must perform better in the next games to continue our progress. pic.twitter.com/WkxXa21DIg

— Jordi Cruyff (@JordiCruyff) February 11, 2018


סדר המשחקים: "היום זו הייתה דוגמא טובה לכך שאנחנו מסוכנים עבור עצמנו וזה היה תמרור אזהרה. זה מה שקורה כשאנחנו משחקים לפני הפועל ב"ש. אנחנו לא צריכים להסתכל על אחרות. לפעמים מנצחים בארגון, לפעמים במלחמה ולפעמים ביכולות אישיות. אנחנו צריכים להיות מפוקסים ומחוברים ויהיה בסדר".


על אלירן עטר: "אנחנו משתמשים בו מתי שהקבוצה צריכה אותו ואני שמח בשבילו כמו בשביל כל האחרים. זה משחק קבוצתי".


קרויף וגרסיה (ערן לוף)
קרויף וגרסיה (ערן לוף)


דור מיכה הוסיף: "זה אחד המשחקים הפחות טובים שלנו בתקופה האחרונה. לא הצלחנו לייצר מספיק מצבי הבקעה מסוכנים. הפועל עכו באו מוכנים וסגרו את הנקודות החזקות שלנו, אבל אני שמח שהראינו אופי ומצא את הדרך לנצח".


ההבדל בתקופה האחרונה
: "בסיבוב הזה אנחנו קבוצה הרבה יותר חזקה בראש. אם היו משחקים שהיינו מתייאשים בהם ורכים, עכשיו אנחנו חזקים ומראים אופי".


המאבק מול ב"ש: "בשלב הזה משמעותי כל הזמן לנצח ולצבור נקודות. הכל מאוד צפוף בצמרת ואנחנו צריכים לאגור כמה שיותר נקודות עד הפלייאוף".


איציק טוויזר (ערן לוף)
איציק טוויזר (ערן לוף)


מהעבר השני אמר איציק טוויזר: "אין ספק שאנחנו מרגישים מאוכזבים. הגענו להרבה מצבים וכשאתה לא מבקיע נגדם, אתה סופג. מכבי הרבה יותר איכותית מאיתנו. הליגה שלנו זה כבר בשבוע הבא נגד אשדוד, משחק עונה בשבילנו. החבר'ה שלנו רצו, אבל לא כבשנו ונענשנו. הגול הראשון נתן להם דחיפה גבית ולא הצלחנו לחזור".


סיכויי ההישרדות: "כל אחד יכול להגיד מה שהוא רואה. אנחנו קבוצה מאמינים בשחקנים. יש עוד הרבה נקודות בקופה. הדרך עוד ארוכה".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי