אלאך מתכנן: גם בעונה הבאה שינויים מינוריים בהרכב

פרד רוטן עם רוב מאס ומו אלאך
פרד רוטן עם רוב מאס ומו אלאך | ערן לוף

המנהל המקצועי של מכבי חיפה ממשיך להקנות דרך למועדון ומתכוון ליצור היררכיה בעונה הבאה. דמארי סובל ממתיחה, ריינן צפוי לערוך בכורה בשבת. מעקב אחר מצבו של טוואטחה

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ערכה אתמול (ראשון) אימון שחרור במצב רוח מרומם לאחר הניצחון בשבת 0:4 על עירוני קריית שמונה. היום זכו שחקני הקבוצה ליום חופש וכבר מחר יתחילו בהכנות לקראת המשחק בשבת מול בני סכנין. במועדון מודעים לכך שהמצב הליגה לא פשוט ורק רצף של ניצחונות ירחיק את הקבוצה משמעותית מהתחתית. הבעיה: הירוקים לא הצליחו לרשום השנה שני ניצחונות רצופים בליגה.  

בקבוצה רוצים לשבור את הנתון הזה ולהגיע בכושר מצוין לקראת המשחק השני ברבע גמר גביע המדינה מול הפועל חיפה. עומר דמארי התלונן אתמול על מתיחה ואף עבר בדיקות אך טרם ידוע אם מדובר בפציעה חמורה. מי שצפוי לחזור לקראת המשחק בשבת הוא עומרי בן הרוש שנעדר מהניצחון על עירוני קריית שמונה. אליסון דוס סנטוס ואופיר מזרחי ייעדרו בגלל צהובים כאשר אטיין ריינן צפוי לערוך בכורה בשבת.

במקביל, בקבוצה כבר חושבים על העונה הבאה והמנהל המקצועי מוחמד אלאך ממשיך להתוות דרך חדשה גם לטווח הארוך. על פי משנתו של ההולנדי, גם בעונה הבאה ייבנה סגל עם היררכיה ברורה תוך בנייה של ההרכב הראשון שירוץ לאורך העונה וגם בעונה הבאה יהיו שינויים מינוריים בהרכב הקבוצה משבוע לשבוע. "אחת הטעויות בסגל של העונה כי באו הרבה שחקנים ולא הייתה היררכיה וזה צפוי להשתנות בעונה הבאה", אמר גורם במועדון.


רוצה יציבות. אלאך עם רוטן ומאס (ערן לוף) 

בנוסף, עוקבים אחר מצבו של המגן טאלב טוואטחה שלאחרונה איבד את מקומו בהרכב ואף ברוטציה של איינטרכט פרנקפורט וזוכה למעקב מצד מכבי תל אביב. כבר הרבה זמן שבחיפה מדברים על חזרתו של המגן ואם טוואטחה יסכים לחזור לישראל בחיפה ייעשו מאמצים להחזירו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי