מכבי חיפה עוקבת אחרי איולפסון: "אולי נחזיר את ההשקעה"

איולפסון
איולפסון | דני מרון

האיסלנדי שהושאל לבולגריה עשוי לשחק במונדיאל, בכרמל מקווים שיימכר במחיר שיזרים סכום משמעותי לקופתם. ריינן צפוי לערוך את הופעת הבכורה בשבת מול סכנין

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תחזור היום (שלישי) לאימונים לאחר יום חופש ותחל בהכנות לקראת המשחק בשבת מול בני סכנין. למרות ההצלחה בניצחון הביתי על עירוני קריית שמונה בתוצאה 0:4, בחיפה יודעים כי הקבוצה חייבת לפחות עוד מספר ניצחונות כדי לברוח סופית ממאבקי התחתית. 

בצוות המקצועי לא מעוניינים לבצע שינויים משמעותיים בהרכב וזאת בשל ההתנהלות החדשה של המנהל הטכני מו אלאך, שמתכוון כי השיטה בה יבוצעו רק שינויים מינורייים בהרכב תימשך גם בעונה הבאה. בכל מקרה, לקראת השבת הקרובה תחסר הקבוצה בוודאות את הבלם אליסון דוס סנטוס ואת החלוץ אופיר מזרחי המוצהבים כאשר גם כשירותם של המגן עומרי בן הרוש והחלוץ עומר דמארי שנפצעו בשבוע האחרון תתבהר במהלך היום. מי שככל הנראה יערוך את הבכורה הוא הבלם ההולנדי אטיין ריינן שהגיע בחודש ינואר האחרון.

בינתיים בקבוצה גם חושבים על העונה הבאה וממשיכים במעקב אחר שחקנים שהושאלו לקבוצות אחרות וביניהם המגן סאן מנחם והבלם עאיד חבשי. כפי שפורסם בספורט1, בחיפה רצו להחזיר את חבשי כבר בחודש ינואר, אבל זכו לסירוב מצדה של בני יהודה ובקיץ יחזור הבלם ויהיה חלק מהסגל לעונה הבאה. מנחם גם כן ייבחן על ידי הצוות ההולנדי וההערכה כי יתבקש להישאר כחלק מהסגל, אך בשלב זה לא צפוי להפוך לשחקן הרכב.

מי שעוד זוכה למעקב מצד הירוקים הוא הבלם האיסלנדי הולמאר איולפסון. האחרון שהגיע בחודש ינואר של שנה שעבר ונקנה בסכום עתק של מיליון יורו וחתם על חוזה לארבע שנים וחצי, הושאל בקיץ האחרון ללבסקי סופיה לארבע שנים ומכאן שלא ישוב לכרמל, אך לירוקים אחוזים גבוהים ממכירה עתידית של האיסלנדי. במועדון עוקבים אחר ההצלחה של הבלם בבולגריה, והוא צפוי לקבל את הזימון למונדיאל בקיץ ברוסיה ואולי להימכר לאחר מכן. "אולי נוכל להחזיר את ההשקעה הגדולה עליו ובסוף נחשוב שהעסקה הזאת הייתה כדאית", אמרו במועדון הירוק.


איולפסון במדים הירוקים בעונה שעברה. יגיע למונדיאל? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי