יובל נעים נפרד מאשקלון, גיא לוי ודגו המועמדים הבכירים להחליפו

יובל נעים נפרד מהפועל אשקלון
יובל נעים נפרד מהפועל אשקלון | אתר רשמי

אחרי כארבע שנים במועדון, נפרד המאמן: "הייתי לוקח אתכם לקבוצה בכירה יותר בעיניים עצומות". אבי מלכה: "אם לא אתה, לא יודע אם אני בליגת העל". המאמן שפוטר מכפ"ס ואקס רעננה על הכוונת

(גודל טקסט)

יובל נעים, שסיים אתמול (שני) את תפקידו כמאמן הפועל אשקלון לאחר כארבע שנים, ועוזרו אלי לוי, הגיעו לאימון הבוקר של הקבוצה כדי להיפרד מהשחקנים והצוות המקצועי שנשאר בקבוצה. השחקנים היו נרגשים מאוד עם הגעתו של נעים למתחם האצטדיון, כאשר חלקם עדין מסרבים להאמין שהמאמן שהביא אותם לקבוצה, עוזב את תפקידו באמצע העונה.

"כפי ששמעתם אתמול במסיבת העיתונאים, אני לא אוסיף", אמר נעים לשחקנים. "הגעתי להגיד לכם שאני מחזיק לכם אצבעות, אני אמשיך לעקוב אחריכם. יש כאן חומר שחקנים טוב, שאם הייתי הולך לקבוצה בכירה יותר, הייתי לוקח אותם איתי בעיניים עצומות. אין הרבה מועדונים כמו הפועל אשקלון, ברגע שהרגשתי שזה פוגע לי בבריאות, החלטתי לזוז הצידה. היה לי העונג לעבוד עם השחקנים פה. אני אוהב את כולכם".

אבי מלכה דיבר בשם השחקנים: "אני כאן שנה שלישית ואני יכול להגיד בפה מלא, אם לא יובל אני לא יודע אם יש לי מקום בליגת העל. יום לא פשוט עבורנו בכלל, אז בשמי ובשם כל השחקנים אנו מודים לך יובל, באופן אישי ולא נשכח לך את התקופה הזו בחיים". את האימונים בשלב זה יעביר עוזר המאמן עמי ג'רבי ביחד עם גילי מסיקה, יאיר אזולאי ומאמן השוערים גליל בן שנן.


נעים משוחח עם שחקניו לשעבר (אתר רשמי)


פרידה מרגשת מהפועל אשקלון (אתר רשמי)

בהנהלת המועדון ינסו להחתים מאמן חדש, כמה שיותר מהר. "זה הזמן שלנו להישאר מאוחדים יחד", אמר גורם במועדון. "כבר מהיום נחפש את המאמן הכי מתאים והכי ראוי. אנחנו רוצים לסגור מאמן עוד השבוע, כדי שבמשחק מול קרית שמונה הוא כבר יעמוד על הקווים. אנחנו מוצפים בפניות של סוכנים שמציעים מאמנים וגם מאמנים בעצמם פונים אלינו דרך מקורבים. אנחנו מחפשים מישהו שיכנס לנעלים של יובל נעים ויהיה ב-DNA שלו. זה לא יהיה פשוט, אבל נמצא", הוסיף הגורם.

בקבוצה שוחחו היום עם מסאי דגו ובמקביל גם ניסו לבדוק את אופציית שחרורו של שלומי דורה ממכבי אחי נצרת, אך אחמד חילו הבהיר בצורה חד משמעית כי המאמן לא ישוחרר. שמות נוספים שהוזכרו בשלב זה הם של אלי כהן וגם גיא לוי, שנמצא חזק בתוכניות של הדרומיים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי