מוליץ': לא ידעתי שהמספר 88 מסמל קודים לשלטון הנאצי

מוליץ' וברשצקי חוגגים
מוליץ' וברשצקי חוגגים | אודי ציטיאט

הפועל תל אביב ביקשה מהחלוץ לעבור למספר 89, והוא הסביר: "מצטער אם מישהו נפגע". עוזר חדש לרפואה, שמתלבט בין לקס להירש לקראת חדרה

(גודל טקסט)
הפועל תל אביב המשיכה היום (רביעי) בהכנות שלה לקראת הפועל חדרה, באצטדיון המושבה. מוטי ברשצקי ייעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים כאשר קובי רפואה מתלבט בין ניר לקס לשחר הירש. אם הקשר ישולב בהרכב, הוא יתופקד בעמדה קדמית כאשר יש אפשרות שהמאמן יבחר במערך התקפי יותר ואז יכלול את הירש ב-11.


בינתיים, רפואה בחר למנות את עופר דורון לעוזרו. כזכור, דורון מוכתרי עזב את המועדון למרות הרצון של האדומים כי יישאר בצוות המקצועי, אולם המהלך לא צלח. בעקבות עזיבתו של מוכתרי, רפואה בחר לקדם את מאמן הכושר לתפקיד עוזר המאמן החדש שלו. נדמה כי מאמן הפועל תל אביב לא יוסיף איש צוות חדש לצוות האימון שלו.




סומך על הקיים. רפואה (אודי צטיאט) 


מאוחר יותר, הודיע המועדון: "לאחר שנודע להנהלת המועדון כי המספר 88 מסמל קודים לשלטון הנאצי "HH" (ראשי התיבות של הקריאה "הייל היטלר") התבקש השחקן לשנות את המספר שעל חולצתו". מוליץ' נענה מיד בחיוב לבקשת ההנהלה ואמר: "לא ידעתי שמדובר במספר שמסמל דבר נורא כל כך. אני מצטער אם מישהו נפגע, זו לא הייתה כוונתי. השואה היא חלק כואב ומשמעותי בהיסטוריה של העם היהודי ואני מודע לכך. מעכשיו אלבש את המספר 89. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי