מ.ס. אשדוד רוצה להשאיר את פיליפנקה בעונה הבאה

איגור פיליפנקה
איגור פיליפנקה | דני מרון

אם תישאר בליגת העל, בקבוצה מתכננים מהפכה, כשבנוסף להשארתו של הבלם ממנו מרוצים מאוד, הכוונה לצרף שניים או שלושה שחקנים ממכבי ת"א. הצהובים רוצים לצרף את קינדה, כשכל שם מקפיץ את מכבי חיפה והפועל ב"ש

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מאז מונה עמיר תורג'מן למאמן מ.ס. אשדוד, יש שיתוף פעולה והתחממות ביחסים בין הקבוצה הדרומית למכבי תל אביב. מאמן הצהובים ג'ורדי קרויף והמנכ"ל בן מנספורד אישרו את השאלתם לעיר הנמל של הבלם איגור פיליפנקה והחלוץ דור ג'אן, כשחלק משכרו של הבלארוסי משולם על ידי מכבי תל אביב.

פיליפנקה התאקלם מצוין מבחינה מקצועית וחברתית במועדון והפך לאחד העוגנים המרכזיים של המאמן עמיר תורג'מן. בקבוצה מבהירים כי אם המועדון ימשיך בליגת העל ולא ינשור להלאומית הכוונה היא לרכוש את בלם נבחרת בלארוס או להשאיל אותו גם בהמשך. אם הקבוצה אכן תישאר בליגה הכבירה, באשדוד מתכננים בקיץ מהפכת ענק בסגל והמאמן עמיר תורג'מן ימשיך בקו השינוי המקצועי.

באשדוד יצרפו לפחות שניים עד שלושה שחקנים נוספים מהסגל של מכבי תל אביב או מתוך שמונת השחקנים שיחזרו לקריית שלום מהשאלה במועדונים אחרים (לא כולל פיליפנקה וג'אן). מדובר בשחקנים המושאלים לבני יהודה בהם יונתן כהן, מתן חוזז, אליאל פרץ ומאוויס צ'יבוטה, שון גולדברג שמושאל לבית"ר ירושלים, רוסלן ברסקי מהפועל חיפה, אור דסה מהפועל רעננה ומתן בלטקסה מהפועל עכו שיחזרו בקיץ למכבי תל אביב כשחלקם לא אמורים להיכלל בסגל הצהובים לעונת 2018/19.


פיליפנקה. יישאר באשדוד גם העונה הבאה? (דני מרוןש)

במקביל, מכבי תל אביב רוצה לצרף בקיץ את שחקן אשדוד גדי קינדה והמהלך שעשוי שלא יצא לפועל בתחילת העונה ויתפוס תאוצה בחלון ההעברות בינואר יתפוס תאוצה ויכלול שחקנים נוספים בנוסף לפיליפנקה. באשדוד אישרו שיעשו כל מאמץ כדי להמשיך עם הבלם בעונה הבאה. על פי גורם במועדון, כל שם שמוזכר בקבוצה כמועמד למכבי תל אביב, כשכעת מדובר בקינדה, מקפיץ מיד הפועל באר שבע ומכבי חיפה שמביעות עניין בקשר.

שחקן נוסף של אשדוד בו מגלה עניין הפועל באר שבע הוא החלוץ בלסינג אלקה. סוכנו של השחקן שביקר לפני מספר שבועות בישראל אמר שקבוצות באירופה מגלות עניין באלקה וההחלטה לגביו תתקבל לקראת סיום העונה. אשדוד, שתארח במחזור הקרוב את האחרונה בטבלה הפועל עכו (שבת, 18:00), תקווה לרשום ניצחון ראשון העונה באצטדיון הי"א במשחקי ליגת העל. הקפטן טום בן זקן שלא שיחק נגד הפועל באר שבע ביום שני אמור לשוב להרכב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי