תורג'מן: הראינו אופי. טוויזר: עוד יש סיכוי, נמשיך להיאבק

תורג'מן
תורג'מן | לירון מולדובן

מ.ס אשדוד רשמה ניצחון דרמטי על עכו בתוספת הזמן, 2:3, אחרי שפיגרה פעמיים. מאמנה מרוצה, המאמן המפסיד לא מרים ידיים. אינברום: "לא רואה אפשרות שאנחנו יורדים"

(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד רשמה סוף סוף ניצחון ביתי ראשון העונה וכמה שהניצחון הזה חשוב כשהמנוצחת היא היריבה לתחתית, הפועל עכו. האורחים מהצפון הובילו 0:1 ו-1:2, המארחים ידעו לחזור ואף לכבוש שער ניצחון דרמטי שתי דקות בתוך תוספת הזמן. 

מאמן אשדוד עמיר תורג'מן אמר בסיום: "הראינו היום הרבה אופי. לחזור פעמיים מפיגור במשחק כזה מול קבוצה שמתמודדת איתנו על הירידה, זה לא מובן מאליו. זה היה מאוד קשה אבל בסופו של דבר אני גאה בבחורים. מרכז השדה שלנו היה פרוץ ולכן ביצעתי חילופים. ידעתי מראש שעכו תתקוף דרך המרכז ותלך על כל הקופה. אני באמת גאה בבחורים אבל יחד עם זאת אני בטוח שאנחנו יכולים לשחק הרבה יותר טוב. אנחנו יוצאים מכאן שמחים וגאים". 

מאמן עכו, איציק טוויזר, מאוכזב כמובן מההפסד הדרמטי: "ידענו שתוצאה לא טובה באשדוד תצמצם את הסיכויים שלנו וזה מה שקרה, אבל נמשיך עד הסוף. אחרי שהובלנו פעמיים, היינו צריכים לשחק יותר חזק וחבל שלא עשינו זאת. אמרתי ואני אומר שוב: כל עוד יש סיכוי מעשי או תיאורטי, נמשיך להילחם ולהיאבק". 


שחקני אשדוד חוגגים ניצחון חשוב ויקר (לירון מולדובן)

כובש שער הניצחון, אור אינברום, שחזר לקבוצה אחרי תקופה קצרה ולא מוצלחת במאריבור הסלובנית, אופטימי: "אני לא רואה אפשרות שאנחנו יורדים ליגה. אין מצב. אשדוד זאת משפחה אחת גדולה. באשר לי אישית, בינתיים אני באשדוד ואני מקווה להתחזק ובעתיד לשוב לשחק באירופה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי