שמיר ייעדר אצל ק"ש, בכורה לדגו באשקלון

מסאי דגו
מסאי דגו | אודי ציטיאט

הקשר יחסר אצל הצפוניים (ראשון, 19:00) ויעבור בדיקות מקיפות בתחילת השבוע. המאמן החדש של הדרומיים: "ההכנות התחילו לאט לאט"

(גודל טקסט)

שבוע קשה עבר על עירוני קריית שמונה שספגה תבוסה כואבת במחזור האחרון מול מכבי חיפה. במועדון ניסו לרומם את רוחם של השחקנים, אך בצוות המקצועי הבהירו כי יש אכזבה קשה מהעובדה שהקבוצה ספגה שלושה שערים בדקות האחרונות של המשחק. מבחינה מקצועית תקבל קריית שמונה מול הפועל אשקלון (ראשון, 19:00) בחזרה את הקשרים אפונסו טיירה ועומר לקאו שיחזרו מהשעיה בשל צהובים וגם את שגיב יחזקאל המורחק.

מאידך הקשר עדן שמיר עדיין פצוע וייעדר מהמשחק. השחקן מתלונן על כאבים בברכו ויעבור בדיקה מקיפה בתחילת השבוע. גם החלוץ שובל גוזלן מתקשה להחלים לחלוטין מהפציעה שלו, אבל צפוי להיות בסגל למשחק. מי שעוד ייעדר הוא הקשר דידייה ברוסו שהורחק מול מכבי חיפה.

המאמן חיים סילבס אמר: "עברנו שבוע לא פשוט לאחר התבוסה. אני חושב שהתאוששנו מהמשחק האחרון ואני תמיד אומר שלכל משחק יש את הסיפור שלו. אנחנו רוצים לחזור לתקופה הטובה שלנו אבל מצפה לנו משחק קשה, יצרי וקצבי מול קבוצה שנמצאת עם אנרגיות חדשות עם הגעתו של המאמן החדש. בכל מקרה נצטרך למנוע את זה והתקווה להשאיר את כל הנקודות בבית שלנו".

הפועל אשקלון תגיע למשחק החוץ בקרית שמונה לראשונה בלי יובל נעים ואחרי שמצבה בתחתית החמיר באופן משמעותי, בעקבות שני הניצחונות שרשמו היריבות שלה לתחתית, הפועל רעננה ומ.ס.אשדוד. כעת מרוחקת אשקלון ארבע נקודות מאשדוד וחמש מרעננה, לקראת הישורת הסופית של הליגה הסדירה.

עדן שמיר. יעבור בדיקות מקיפות (דני מרון)
עדן שמיר. יעבור בדיקות מקיפות (דני מרון)

המאמן החדש מסאיי דגו, שהוחתם השבוע במקום נעים, יערוך הופעת בכורה על הקווים כמאמן בליגת העל. "ההכנות התחילו לאט לאט, רק התחלתי להכיר את הקבוצה". אמר דגו לקראת המשחק. "אני מאוד שמח להגיע לכאן. ההכנות התקדמו ולקראת המשחק אחליט על ההרכב והמערך. אני מקווה שנגיע מוכנים, חדים ואגרסיביים ואני מקווה שנחזור עם נקודות", הוסיף המאמן.

דגו יחסר מחר את הבלם ברניסלאב יובאנוביץ', שנפצע באימון ביום חמישי וקיים לגביו חשש שהוא סובל מקרע בשריר הירך האחורי. מי שימלא את מקומו בחוליה האחורית הוא טל מכלוף, שיפתח לצדו של אבי מלכה. שי חדד ימשיך להיעדר וגם עוז ראלי נמצא בספק למשחק, אחרי שנפצע בשבוע שעבר בהפסד לבית"ר ירושלים.

מסאיי דגו. בכורה כמאמן בליגת העל (אודי ציטיאט)
מסאיי דגו. בכורה כמאמן בליגת העל (אודי ציטיאט)

אייל משומר שלא שיחק בשבועיים האחרונים, צפוי לשוב להרכב, כאשר בחלק הקדמי, יצטרך המאמן לבחור בין ולדימיר דבאלישווילי או דובב גבאי, שישחקו לצדו של דויד מנגה.

הרכב משוער עירוני קריית שמונה: מהדי זועבי, איאד אבו עביד, עידן נחמיאס, קרלוס קוויאר, מילוש רדובייביץ', אפונסו טיירה, עומר לקאו, איסמעיל ריאן (סאן מנחם), מוחמד שכר, שגיב יחזקאל ונייג'ל האסלביינק.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי