בהלת כרטיסים בב"ש, המשטרה נערכת בכוחות מוגברים

מאור מליקסון
מאור מליקסון | דני מרון

בית"ר ירושלים תגיע ביום ראשון לטרנר שצפוי להיות מלא, מליקסון חוזר לסגל של בכר, אוגו המורחק ייעדר

(גודל טקסט)

הסטטיסטיקה והמסורת התגייסו לעזרת הפועל באר שבע שתנסה לשמור מחר (ראשון) על רצף הצלחותיה המסחרר מול בית"ר ירושלים בחמש השנים האחרונות. מאז הפסדה האחרון באפריל 2013 ליריבתה "הנוחה", ניצחה ב"ש את בית"ר ב-11 מתוך 15 מפגשי הליגה ביניהן, כאשר בשאר המשחקים לא הושגה הכרעה. 

בעונת האליפות הראשונה, ניצחה באר שבע בכל ארבעת המשחקים, ויצאה נשכרת מהצלחותיה של בית"ר במשחקים מול מכבי תל-אביב. אשתקד זה שוב לא היה כוחות, והעונה בית"ר חילצה נקודה בסיבוב הקודם (2-2) עם יותר מזל משכל. 

ולמרות הכל, בקבוצה של ברק בכר מבינים שמחר צפויה להם אופרה אחרת. ההתקפה הכי פוריה בליגה מציבה אתגר רציני לעורף הדרומי בראשותם של לואי טאהא וחתאם עבד אל חמיד. איתי שכטר, שטרם הסדיר את חוזהו לעונה הבאה אצל אלי טביב, יעורר סקרנות רבה. 

תנועותיו של אריק סאבו יפוקחו, והאדומים יתבקשו להימנע מביצוע עבירות באזורים המסוכנים. הכדורים החופשיים של קלאודמיר פררה עלולים להקשות על שימור הסטטיסטיקה. 

אורן ביטון יוצב בכנף שמאל של ההגנה, ובצד ימין קיימת התלבטות בין דור אלו לבן ביטון. ג'ון אוגו ייעדר בגלל הרחקה, ואת מקומו ימלא מרואן קבהא. חזרתו של מאור מליקסון לסגל מגדילה את מרחב התמרון של בכר שנוטה לשלב את ילד הפלא מיבנה במהלך המשחק. חנן ממן, שכבש שלושה שערים בשני המחזורים האחרונים, ימשיך לקבל אשראי. טוני וואקמה מתמודד כבר תקופה ארוכה עם פגיעה בקרסול ומקבל הנחות באימונים. הוא יוביל את החלק הקדמי, כשעל תפקיד החלוץ הנוסף מתמודדים תומאש פקהארט ובן שהר שיחזור לסגל. 

מליקסון ושהר (דני מרון)
מליקסון ושהר (דני מרון)

ובינתיים בהלת הכרטיסים בעיצומה. טרנר יהיה מפוצץ ביותר מ-16 אלף צופים, מתוכם 1600 אוהדי בית"ר. כל הכרטיסים שהועברו לאורחים נחטפו כבר בתחילת השבוע שעבר, מה שלא ימנע מחר את הגעתם של אוהדים ירושלמים שטרם השיגו  אישור כניסה למשחק וינסו לרכוש את הסחורה החמה תמורת מאות שקלים. בבירת הנגב ערים לאפשרות שאוהדי בית"ר יסתננו ליציעים האדומים, וגם המשטרה ערוכה לכך. "אין דרך למנוע מבעל מנוי למכור ניקוב במאות שקלים, מבלי לחקור יותר מדי את הקונה. כבר היו מקרים שאוהדי הקבוצות האורחות התמקמו ביציעים שלנו. אנחנו רק מקווים שגם הפעם יהיה מדובר במספרים זניחים", אומרים בפורום האוהדים של באר שבע. 

המשטרה נערכת בכוחות מתוגברים לקראת המשחק, ובין מחנות האוהדים ביציע הצפוני יהיה שטח סטרילי כאשר משני צידיו יחצצו מאבטחים. כדי למנוע הפרות סדר יזכו אוהדי בית"ר לליווי משטרתי בדרכם לשערי הכניסה באצטדיון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי