שבתאי מחוץ לסגל מכבי פ"ת, סטנצ'יו ענה לביקורות בעכו

יובל שבתאי
יובל שבתאי | עדי אבישי

שרון מימר, מאמן מכבי פ"ת, לקראת המשחק: "רוצים להבטיח נגדם את ההישארות". הקשר לא ישחק מסיבות מקצועיות. המנהל המקצועי של נועלת הטבלה: "רוצה להישאר עד סוף העונה, לא דובר על כך שאהיה הבעלים"

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)
מכבי פתח תקווה ערכה הבוקר (ראשון) את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק מול הפועל עכו, שינעל את המחזור ה-24 בליגת העל (שני, 20:15).


המלאבסים כבר לא יזכו להשתתף העונה במשחקי הפלייאוף העליון, אבל המאמן שרון מימר הזהיר: "הכל בידיים שלנו ואנחנו יכולים לקבוע את העתיד שלנו במשחקים הקרובים. כבר מול עכו נרצה לסגור את סיפור ההישארות בליגה, זו המטרה הראשונית והעיקרית. כמובן שאנחנו רוצים בתור ספורטאים להמשיך לשחק ולצבור כמה שיותר נקודות עד סוף העונה"



סכנת ההסתבכות בקרבות התחתית: "מי שבעסק הזה יודע שאם אתה לא שם לב לדברים, אתה מסתבך. יש לנו קבוצה מספיק טובה כדי לא להסתבך בתחתית, אבל אנחנו עלולים להיגרר לשם אם לא נהיה מוכנים. נעשה הכל כדי לא להיגרר לשם. לפנינו משחקים לא קלים, עכו שיחקה מול מכבי ת"א וקבוצות נוספות והוכיחה שלא קל מולה, אפילו שהיא הפסידה. לא יהיה לנו קל שם".


שילוב שחקנים צעירים: "אני מבטיח שכשנבטיח את ההישארות, למועדון יש מטרות ודרך וחלק ממנה היא לזרוק למים שחקנים צעירים. הם מתבשלים טוב במחלקת הנוער ואין לנו בעיה לשלוח אותם למגרש. זה יקרה כשנבטיח את ההישארות, אני מבטיח".



סולומון. צעירים נוספים יזכו להזדמנות ממשית בקרוב, כנראה (דני מרון)


מבחינה מקצועית, כפי שפרסמנו בשבוע שעבר, השוער צחי גיגי יחזור לשער, ללא קשר לפציעתו של יוסי גיזצבורג, כאשר גם מנור סולומון צפוי לפתוח. גרגורי טאדה, שנעדר מהמשחק בטרנר, יחזור להרכב למרות שאינו בכשירות מלאה ואילו עדן שרם יירד לספסל. אורי מגבו ימלא בעמדת המגן השמאלי את מקומו של רישאר סומא המורחק ויניב בריק יפתח במקומו של יובל שבתאי. בנוגע לאחרון, הקשר כלל לא יתלבש למשחק ופ"ת הסבירו כי הסיבה לכך היא גישתו בתקופה האחרונה והיכולת שהציג במשחקים האחרונים.


הבשורה טובה מבחינתם של אנשי מכבי פ"ת תהיה חזרתו לסגל של לירוי צעירי, אחד השחקנים החשובים במועדון אשתקד, שסובל השנה מחוסר מזל בשל פציעותיו. בקבוצה בונים על כושרו המצוין של לידור כהן, שהפך לשחקן המוביל בקבוצה בחודש וחצי האחרונים. כפי שכבר פרסמנו, וגם לפי דבריו של המאמן שרון מימר הבוקר, בפ"ת יחכו להבטיח את ההישארות ולאחר מכן יתפנו לשתף את שחקני הנוער תאי בריבו ומוחמד סרסור. בשל חזרתו של צעירי לסגל, בריבו עלול לא להיות חלק ממנו ובאשר לסרסור, הקשר ספג כרטיס אדום אמש במשחק הנוער ולא יוכל לשחק במחזור הבא.



צעירי. בפתח תקווה שמחים לקבלו חזרה לסגל (לירון מולדובן)


הרכב משוער:
צחי גיגי, עודד אלקיים, ז'והאן מרסיאל, תומאש סיבוק, אורי מגבו, רומריו פירס, יניב בריק, יוסי בניון ,מנור סולומון, לידור כהן, גרגורי טאדה.


סטנצ'יו: "לעולם לא דובר שאהיה הבעלים. רוצה להישאר מנהל מקצועי עד הקיץ"

הפועל עכו תתארח מחר אצל מכבי פתח תקווה לעוד קרב בו מקווה הקבוצה מהמקום האחרון להפתיע ואולי לחזור הביתה עם נקודות. בקבוצה זוכרים את המשחק המפורסם מהסיבוב הראשון, כאשר עכו שיתפה שישה זרים ונענשה בהתאם.


בצוות המקצועי מקווים כי הקבוצה תמשיך ביכולת הטובה מהשבועות האחרונים אך הפעם תדע גם לשמור על התוצאה בניגוד למשחק ההפסד בשבוע שעבר מול מועדון ספורט אשדוד. המאמן איציק טוויזר אינו מתכוון לבצע שינויים בהרכב, פרט לקפטן גל שיש שיחסר בגלל צהובים. מחמדו סיסוקו, ינון אליהו ולוטם זינו צפויים לפתוח במרכז ההגנה ובקבוצה מקווים כי מהצד השני בן אז'ובל ימשיך במסע ההבקעות שלו.


השבוע האחרון היה גם לא פשוט מבחינה ניהולית לאחר התפטרותו המפתיעה של המנכ"ל יניב משולם, שהגדיר את הפרידה כחילוקי דעות מול המנהל המקצועי הרומני דניאל סטנצ'יו. האחרון גם שמע השבוע מההתאחדות לכדורגל כי היא דוחה את העברת הבעלות לידיו וזאת מכיוון שסטנצ'יו לא העביר סכום של 1.4 מיליון שקלים.



סטנצ'יו. לא ממהר להפוך לבעלי הפועל עכו ודוחה את הטענות


סטנצ'ו התייצב הבוקר למסיבת עיתונאים ודיבר על המצב: "ביוני האחרון חתמנו חוזה אני, העמותה ועיריית עכו בנוגע לשיתוף פעולה לחמש שנים במהלכן יש לי אפשרות לקנות את הקבוצה. ההתאחדות שאלה אם אני רוצה עכשיו לקנות את המועדון, זו לא רק החלטה שלי. יש לי תקציב בבקרה, אני משלם משכורות בזמן, אני לא יודע למה ההתאחדות קבעה שאני צריך להיות בעלים. אני מחליט מתי אהיה הבעלים. אני רוצה להתמקד בקבוצה ובמטרה להישאר בליגה".


הרומני התייחס גם לפרידה ממשולם: "אני רוצה להודות ליניב משולם, הוא עשה עבודה טובה. העתיד שלנו הוא המשחק מחר נגד מכבי פתח תקווה, יש אפשרות להישאר בליגה. אני רוצה לעבוד כמנהל מקצועי עד סוף העונה, אני רוצה להישאר בישראל, אני אוהב את המועדון. לעולם לא דובר על כך שאני אהיה הבעלים תוך תקופה כזו או אחרת, אנחנו לא בחובות. כיבדתי את כל ההסכם מול העירייה".


הרכב משוער: רם שטראוס, עבדי פרחאת, ינון אליהו, מחמדו סיסוקו, לוטם זינו, מתן בלטקסה, ברונו איבה, בן רייכרט, גבי קניקובסקי, בן אז'ובל, פיטר אוניקאצי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי