אבוקסיס: מגיע לאברמוב, הוא נתן לי גב ברגעים הקשים

יוסי אבוקסיס וברק אברמוב
יוסי אבוקסיס וברק אברמוב | עדי אבישי

מאמן בני יהודה חגג עם השחקנים את העלייה לפלייאוף העליון לאחר ה-0:1 על עירוני ק"ש: "כולם יכולים להמשיך לדבר, מגיע לברק שאפו על מה שהוא עושה פה". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

שחקני בני יהודה חגגו אמש (שני) במשך דקות ארוכות את העפלת הקבוצה לפלייאוף העליון. זה התחיל בחגיגות ספונטניות של שירים וריקודים בחדר ההלבשה, כאשר גם המאמן יוסי אבוקסיס זכה לקבל מקלחת של בקבוקי מים וארגז של קרח ומים קפואים עם כניסתו לחדר השחקנים בסיום.

משם המשיכו כל השחקנים לאחד הברים בתל אביב והמשיכו שם את החגיגות. הזהובים היו צריכים נקודה אחת בלבד כדי להבטיח את מקומם בשישייה העליונה ושער ניצחון של מאוויס צ'יבוטה על סף הדקה ה-90 קבע ניצחון מתוק של 0:1 על עירוני קריית שמונה.

בקבוצה אמרו מיד בסיום המשחק שלא יסתפקו בהעפלה וינסו לטפס מהמקום השישי, למקומות גבוהים יותר בטבלה. לחלק מהשחקנים יש בחוזה סעיף מיוחד של מענקי העפלה לפלייאוף העליון וההערכה היא שבסופו של דבר יזכו כל השחקנים לבונוס כזה או אחר, לאחר שהמטרה שהוצבה בתחילת העונה הושגה בצורה מרשימה.

"זה ממש לא פשוט לקבוצה כמו שלנו לעשות את מה שעשינו", אמר המאמן יוסי אבוקסיס בסיום. "הקבוצה הזו נשארה בעונה שעברה בליגה רק מחזור אחד לסיום העונה והעונה לבוא ולעשות פלייאוף עליון, שני מחזורים לסיום הליגה הסדירה, אני חושב שאף אחד לא האמין לזה. יש כאן חבורה של שחקנים, שאפילו אחרי הפנדל שהחמצנו, ועצירה של אמיליוס ופתאום עוד מהלך גדול של יובל אשכנזי וגול של מאוויס ומנצחים את המשחק, אז כולם הראו כאן הרבה אופי. בתחילת העונה סבלנו מסימפטום של שחקנים צעירים ועשינו טעויות והפסדנו נקודות על זה. היום יש כבר בגרות של שחקנים ואופי מיוחד ולא סתם מגיעים לתוצאות. השחקנים הצעירים האלה התבגרו במהלך העונה ולמדו מטעויות ועשינו טעויות במהלך הדרך, גם אני למדתי את השחקנים תוך כדי העונה".

אבוקסיס מתחבק עם אברמוב (עדי אבישי)
אבוקסיס מתחבק עם אברמוב (עדי אבישי)

על המטרות להמשך אמר אבוקסיס: "אמרתי לשחקנים שממש לא סיימנו את העונה ואנחנו מתחילים עכשיו עונה חדשה מבחינתנו, של עשרה משחקים ועוד שניים שנשארו בליגה וכרגע אנחנו שבע נקודות מהפועל חיפה שבמקום הרביעי וזה לא פשוט במהלך הפלייאוף להדביק פער כזה, אבל אנחנו לא נוותר ויודעים שיש 12 משחקים. נרצה לסיים את הליגה בצורה טובה ולא רק להגיד שעלינו לפלייאוף וזהו. נבוא בהרכבים חזקים ומגיע לשחקנים האלה לעשות פלייאוף טוב. הראנו המון אופי העונה. כבשנו בדקות האחרונות, ידענו מתי לא לספוג, ואופי הוא חלק ממשחק כדורגל ומיכולת של שחקן ואני שמח שיש לנו את זה בקבוצה".

"מגיע שאפו ענק לברק אברמוב הבעלים", המשיך אבוקסיס והוסיף: "גם בעונה שעברה היו לי בעלים מדהימים, אבל מה שברק עושה כבר שנתיים, כולם יכולים להמשיך ולדבר. הוא הביא גביע למועדון והעונה פלייאוף עליון, אחרי שהקבוצה לא הייתה בפלייאוף הרבה שנים. מגיע לו שאפו כי הוא היה איתי ברגעים הקשים העונה והיו לנו כאלה עם ההפסדים בתחילת העונה ואמר לי "יוסי אני איתך לכל הדרך ונותן לך את הגב", וזה המבחן האמיתי של בעלים, לא כשטוב. כי כשלא טוב צריך לתת לצוות את הגב לעבוד ויש לי כאן צוות מדהים של אנשים שגורמים למועדון להתנהל כמו שצריך. וכשחדר ההלבשה של המאמנים טוב וחדר ההלבשה של השחקנים טוב אז כולם מצליחים".

שחקני בני יהודה חוגגים (עדי אבישי)
שחקני בני יהודה חוגגים (עדי אבישי)

על רקע השמועות שהוא מועמד לנבחרת ישראל, אבוקסיס נשאל איפה הוא יהיה בעונה הבאה וענה בצורה חד משמעית: "אני בבני יהודה. יש לי חוזה בבני יהודה. איפה שאני נמצא אני אתן את המאה אחוז שלי. מי שמאמן ומסתכל על מקומות אחרים, מאבד את הקבוצה שלו. אני כל הזמן נהנה במקום שבו אני נמצא. למה לי לפזול למקומות אחרים כשכל כך טוב לך במקום שלך? מה שצריך להיות יהיה, כל כך כיף לי פה שאני לא חושב על שום מקום".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי