אכזבה בק"ש: כל שחקן התקפה צריך להסתכל על עצמו לקראת העונה הבאה

חיים סילבס
חיים סילבס | עדי אבישי

במועדון הצפוני לא מרוצים מהתפוקה ההתקפה אחרי ההפסד 1:0 לבני יהודה, שחתם סופית את סיכויי הקבוצה לסיים בפלייאוף העליון. בקבוצה מקווים להציל את העונה דרך הגביע. מחמאות לזועבי

(גודל טקסט)

עירוני קריית שמונה איבדה אמש (ראשון) את הסיכוי לסיים את העונה בפלייאוף העליון לאחר ההפסד 1:0 מול בני יהודה, ולמעשה סיימה כמעט לחלוטין את הליגה כאשר היא רחוקה משמעותית מהתחתית. במועדון שוב הביעו אכזבה קשה בסיום כאשר שוב הקבוצה הציגה משחק טוב במיוחד במחצית השנייה ואף הגיעה למספר הזדמנויות אבל לא הצליחה לכבוש, ואילו בני יהודה הצליחה לכבוש שער אחד ולנצח את המשחק.

"יש לנו בעיה בחלק ההתקפי, ניצול המצבים שלנו רע מאוד", אמר גורם במועדון. "הקבוצה הגיעה למספיק מצבים בכדי להכריע את המשחק ולסיים אותו עם ניצחון ולא רק בתיקו. נצטרך לתת את הדעת על זה. רק ארבע קבוצות בליגה הבקיעו פחות מאיתנו. כל שחקן התקפה צריך להסתכל על עצמו לקראת העונה הבאה".

בכל מקרה, במועדון כבר יתחילו מהבוקר בהכנות לקראת הגומלין ברבע גמר גביע המדינה מול הפועל באר שבע ביום רביעי. בקריית שמונה מבינים שעלייה לחצי הגמר יכולה להציל מעט את העונה בפני הבעלים איזי שרצקי. המגן מרקוס דיניז הוחלף אתמול במחצית כאשר סחב צהוב. במועדון רצו לשמור אותו למשחק מול באר שבע ולכן העדיפו להוציא אותו בכדי שלא יקבל את הכרטיס האדום.


סילבס. אכזבה בקבוצה מהחלק ההתקפי (עדי אבישי)

מי שזכה אתמול במחמאות היה השוער מהדי זועבי שהציל מספר מצבים קורצים של הכתומים ואף עצר פנדל. "עם כל הכבוד לחזרה של איתמר ניצן, זועבי הוכיח שהוא ראוי להיות גם שוער ראשון ואף ראוי לקבל הזדמנות עד לסיום העונה" אמרו במועדון.

בתוך כך, כמדי שנה ב-15 השנים האחרונות, הגיעו שחקני הקבוצה למסיבת הפורים המסורתית עם בית הספר "רננים", בית ספר אזורי בו לומדים ילדים יהודים, ערבים ונוצרים בעלי צרכים מיוחדים. השחקנים הגיעו לבית הספר של הילדים שם איפרו והתאפרו בעצמם, רקדו עם הילדים שיחקו בטורניר כדורגל משותף וסיימו בהאזנה לקונצרט מיוחד של ילדי בית הספר. מאמן הקבוצה חיים סילבס אמר: "רגעים כאלה הם מהמאושרים בחיים. רגעים של תעצומות נפש ופרופורציות. כל כך כיף לחגוג עם הילדים האלה. שמח לקחת חלק בעוד מסורת קהילתית מפוארת של המועדון הזה".


רדיבוייביץ' באווירת פורים בבית הספר רננים (עירוני ק"ש, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי