טוויזר גער בשחקנים: כל שבוע אתם יותר ויותר נאיביים

איציק טוויזר
איציק טוויזר | עדי אבישי

המאמן העביר ביקורת דומה גם לאחר ההפסד לאשדוד, אך מנגד נטען: "שוב אותו נאום בלי שום פיתרון. הבעיה גם בצוות המקצועי". במועדון שיבחו את ההחלטה לתת את סרט הקפטן לאז'ובל

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)

אכזבה קשה בהפועל עכו לאחר ההפסד אמש (שני) 2:1 לפתח תקווה. במשך דקות ארוכות התקשו שחקני הקבוצה לרדת לחדר ההלבשה כאשר פניהם אמרו הכול. בעכו מבינים כי הירידה לליגה הלאומית קרובה מתמיד ושוב הקבוצה הראתה בעיה קשה דווקא בפן המנטלי. בדומה למשחק מול מ.ס. אשדוד בשבוע שעבר, עכו הובילה, אבל עשר דקות של חוסר ריכוז אפשרו לשחקני פתח תקווה להפוך את התוצאה.

גם המאמן איציק טוויזר שוב נכנס לחדר ההלבשה וגער בשחקנים: "כל שבוע אתם יותר ויותר נאיביים". שחקני הקבוצה לא אהבו את הביקורת של המאמן ואחד מהם אמר הבוקר: "שוב המאמן בוחר באותו נאום בלי שום פתרון. הבעיה היא לא רק בנו אלא גם בצוות המקצועי". בנוסף, במועדון הביעו ביקורת כנגד הבלם מחמדו סיסוקו ששגה מספר פעמים במרכז ההגנה: "הוא בחר לנסוע הביתה ואחרי זה היה פצוע. נראה שהראש שלו כבר לא פה".

בנושא אחר, בעכו שיבחו אתמול את ההחלטה של הצוות לתת את סרט הקפטן לבן אז'ובל בשל היעדרותו של גל שיש המוצהב. מי שאמור היה לשמש כקפטן שני הוא סיסוקו ואף דובר כי בן רייכרט יקבל אותו, אבל במועדון החליטו לתת אותו למלך השערים: "אז'ובל הוחתם לאחרונה על חוזה חדש וזאת כמטרה להפוך אותו לעוגן של הקבוצה בשנים הקרובות. גם העברת סרט הקפטן אליו הייתה צעד באותו כיוון".


אז'ובל וסרט הקפטן. במועדון מרוצים מההחלטה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי