במכבי פ"ת נרגעו: יוסי גינזצבורג סובל משטף דם בגבו

יוסי גינזבורג
יוסי גינזבורג | ערן לוף

השוער, שקיבל את תוצאות ה-MRI, חזר לאימונים מלאים. גם פסר ערך אימון מלא לאחר כחודשיים. התלבטות בנוגע להרכב בשבת

(גודל טקסט)

בשורות טובות למכבי פתח תקווה: בדיקת ה-MRI שעבר השוער יוסי גינזבורג בסוף השבוע קבעה כי השוער סובל משטף דם בלבד בגבו והבוקר הוא כבר שב לאימונים מלאים. כזכור, כפי שפרסמנו ביום שני, בקבוצה העריכו מלכתחילה שלא מדובר בפגיעה חמורה וכי מדובר בפגיעה מינורית יחסית.

כך או כך, בפ"ת החליטו כי צחי גיגי ימשיך לקבל את הקרדיט בין הקורות גם במשחק הקרוב מול הפועל רעננה שייערך בשבת. בפ"ת יודעים שניצחון בשבת יבטיח ככל הנראה את ההישארות באופן סופי, ויאפשר את שילוב השחקנים הצעירים (מוחמד סרסור ותאי בריבו).

בשורה גדולה נוספת עבור המלאבסים הגיעה מגזרתו של המגן נאור פסר ששב לאימונים מלאים: הבוקר ערך הקפטן את אימונו המלא הראשון לאחר למעלה מחודשיים ובקבוצה מביעים אופטימיות שפסר יוכל לחזור לסגל לקראת פתיחת משחקי הפלייאוף התחתון או אולי אפילו קודם מול מכבי ת"א בשבוע הבא.

רישאר סומא יחזור לסגל לאחר שריצה את עונש ההרחקה זכר למשחק מול הפועל ב"ש בטוטו טרנר ויתמודד עם אורי מגבו על עמדת המגן השמאלי. התלבטות נוספת תהיה בקישור, כאשר לירוי צעירי חזר לכשירות מלאה ושולב בדקות האחרונות במשחק מול הפועל עכו והוא ייאבק על המקום עם יניב בריק.


ישוב לסגל כבר בשבוע הבא במשחק סיום העונה הסדירה? פסר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי