שיש וקניקובסקי בהרכב עכו מול בית"ר, רייכרט צפוי להיעדר

גל שיש
גל שיש | מאור אלקסלסי

המגן סיים לרצות עונש הרחקה, הקשר שהתלונן על כאבים השבוע השלים אימון מלא ויעלה ב-11 של טוויזר מול הצהובים-שחורים. סירושטיין ושכטר יחזרו להרכב בית"ר, ז'אורז'יניו הפצוע ייעדר לפחות עוד שבועיים

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)

לאחר הפסדים כואבים בשבועיים האחרונים גם למועדון ספורט אשדוד וגם למכבי פתח תקווה, בהפועל עכו יודעים כי הסיכוי שלהם לשרוד הוא קלוש, אך עדיין רוצים לסיים את העונה בצורה מכובדת וכמובן שהשחקנים רוצים להוכיח לשאר הליגה כי מקומם בליגת העל ולנסות ולשחק על חוזים לעונה הבאה.

במועדון יודעים כי בניגוד לשני המשחקים האחרונים, האיכויות בין עכו לבית"ר ירושלים גדולות ועדיין ינסה המאמן איציק טוויזר להפתיע את הקבוצה מהבירה ולנסות ולהוציא נקודה (ראשון, 21:00 בספורטHD1). בין השאר בקבוצה מתלבטים אם להמשיך ולתת לחלוץ פיטר אוניקאצ'י את המקום בהרכב הראשון או לפתוח עם הקשר סיראז' נסאר שנכנס כמחליף מול מכבי פתח תקווה והרשים במספר פעולות.



בעכו יודעים כי מול בית"ר הקבוצה תגיע למספר קטן של הזדמנויות ושחקני ההתקפה יצטרכו לדעת לנצל אותם. הקבוצה תמשיך בשיטת שלושת הבלמים כאשר הקפטן גל שיש יחזור מעונש ההרחקה. מי שלא צפוי לקחת חלק במשחק הוא הקשר בן רייכרט שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי. בניגוד אליו, גבי קניקובסקי שגם כן התלונן על מתיחה בתחילת השבוע ערך אתמול אימון מלא וצפוי לפתוח בהרכב. לוטם זינו יוסט לעמדת הקישור על חשבונו של רייכרט. "אנחנו יודעים שהסיכויים שלנו להוציא נקודות בירושלים קלושים, אבל זה לא שהוצאנו יותר מדי נקודות במקומות אחרים" אמרו בעכו.


קניקובסקי. התגבר על הכאבים ויפתח (מאור אלקסלסי)

מהצד השני, בית"ר ירושלים סיימה הבוקר את הכנותיה לקראת המשחק. בצוות המקצועי צפויים לערוך שינויים רבים בהרכב הפותח, לעומת ה-11 שפתחו באמצע השבוע נגד כפר סבא בגביע. מיקי סירושטיין ואיתי שכטר סיימו לרצות עונש הרחקה וישובו להרכב, כמו גם אנטואן קונטה ששב שלשום מחופשה בצרפת והספיק לערוך שני אימונים עם הקבוצה.

גם שון גולדברג, אופיר קריאף וחן עזרא, שפתחו על הספסל בגביע, ישובו ל-11 הפותחים. בחלק הקדמי יש התלבטות בין יאקוב סילבסטר, שפתח בגביע, לבין אנתוני וארן שהחלים כמעט לגמרי מהפציעה בגבו. כרגע נראה שוארן יקבל עדיפות לפתוח. מי שצפוי להיכלל בסגל הוא עידן ורד שהשלים אימונים מלאים עם הקבוצה ונראה מצוין. ורד קיבל מספר דקות בגביע, ומחר יכלל בסגל בליגה לראשונה מזה ארבעה חודשים.

וארן. יקבל עדיפות בהרכב? (עדי אבישי)
וארן. יקבל עדיפות בהרכב? (עדי אבישי)

מרסל הייסטר הפצוע ייעדר מחר וגם הקשר הברזילאי ז'אורז'יניו לא יעמוד לרשות הצוות המקצועי. מסתבר שפציעתו של ז'אורז'יניו בברך חמורה ממה שצפו בהתחלה וכעת יעשה מאמץ להכשירו לפתיחת משחקי הפלייאוף, מה שאומר שהוא יעדר לפחות עוד שבועיים.

הרכבים משוערים
בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, אנטואן קונטה, טל כחילה, מיקי סירושטיין, שון גולדברג, קלאודמיר, אופיר קריאף (דוד קלטינס), אריק סאבו, חן עזרא, איתי שכטר, אנתוני וארן (יאקוב סילבסטר)

הפועל עכו: רם שטראוס, עבדי פרחאת, מתן בלטקסה, ינון אליהו, מחמדו סיסוקו, גל שיש, לוטם זינו, ברונו איבה, גבי קניקובסקי, פיטר אוניקאצ'י (סיראז' נסאר), בן אז'ובל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי