מיכה: ממלאים את הדלי ובועטים בו. צפו בתקציר

דור מיכה
דור מיכה | לירון מולדובן

קשר מכבי ת"א דיבר לאחר התיקו המאופס נגד מ.ס. אשדוד: "כדי לזכות באליפות חייבים לנצח משחקים כאלה". קרויף, שהסתודד עם מנספורד לאחר המשחק על הדשא: "לא היה מקום לדבר". תורג'מן: "נהנתי מהחב'רה"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב שוב מבלבלת את הליגה ושבוע אחרי הניצחון המשכנע 0:4 על הפועל חיפה, היא סיימה בתיקו 0:0 מאכזב מול מ.ס. אשדוד. המנכ"ל בן מנספורד והמאמן ג'ורדי קרויף הסתודדו לאחר המשחק על כר הדשא במשך דקות ארוכות. בתגובה אמר ההולנדי לספורט1: "זאת היתה שיחה שגרתית שתמיד מתקיימת רק שכאן לא היה מקום אחר. שוחחנו שש שבע דקות ולא על משהו מיוחד".

על "היו לנו הרבה הזדמנויות אבל לא למדנו לנצל אותן", אמר קרויף. "אני מאוכזב מהתוצאה אבל אנחנו חייבים לנצח במשחקים הבאים."


על הפלייאוף המתקרב: "כל זמן בליגה זה המאני טיים. אנחנו חייבים להמשיך, זה מרתון וכל משחק חייבים לנצח"

על ההבדלים ביכולת בין ההפסד לרעננה, הניצחון על הפועל חיפה והתיקו היום: אין לי הסבר למה הקבוצה נראית שונה. כל המשחקים קשים, לכולם אנחנו מתכוננים בהתאם אבל לצערי לא תמיד זה עובד. לנצח זה יותר לב מאשר שכל, היום זה לא עבד".

ג'ורדי קרויף.
ג'ורדי קרויף. "לנצח זה יותר לב מאשר שכל" (לירון מולדובן)

גם דור מיכה דיבר, ואמר "לא רק בסיבוב הזה אלא מתחילת העונה, אנחנו מאבדים נקודות מול קבוצות תחתית. כדי לזכות באליפות חייבים לנצח משחקים כאלה. יכול להיות שהפלייאוף יהיה לנו קל כי נהיה רק מול קבוצות צמרת, אבל אסור לבנות על זה".

כמו מאמנו, גם הקשר התייחס לעובדה שהקבוצה נראית שונה בכל שבוע: "נגד קבוצות שמשחקות פתוח יותר קשה לנו. אבל איכשהו אנחנו תמיד ממלאים את הדלי ואז בועטים בו".

על יום הולדתו שחל אתמול: "רציתי לחגוג היום, אבל הכי חשוב שנחגוג במאי".

קרויף ומנספורד מסתודדים
קרויף ומנספורד מסתודדים

מאמן אשדוד אמיר תורג'מן היה מרוצה מהיכולת של קבוצתו, אם לא מהתוצאה: "זה לא תיקו שמרגיש כמו ניצחון, זה תיקו שמרגיש כמו תיקו. מכבי תל אביב קבוצה חזקה וידענו להימנע ממצבים שהיו מסוכנים לנו. בסופו של דבר אני מאוד שמח, נהניתי מהחבר'ה שלי.

על ההתרחקות מהקו האדום: "עדיין הכל נזיל, הכל זז, אנחנו צריכים להיות מאורגנים והדרך עוד ארוכה, אבל היא בהחלט הדרך הנכונה".

על ההיסטוריה עם מכבי: "הייתי המון שנים במכבי ובהחלט יש לי פינה חמה לקבוצה בלב, אבל לפני המשחק ג'ורדי אמר לי 'זה הכדורגל, תעשה את העבודה שלך'. יש לנו 3 שחקנים שהגיעו ממכבי, בסופו של דבר מה שאתה מסתכל עליו זה המשחק ואתה עושה את הטוב ביותר שלך בשביל לנצח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי