קורצקי: אוי ואבוי אם נחשוב שנשארנו בליגת העל

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | עדי אבישי

בהפועל רעננה מאוכזבים מההפסד למכבי פ"ת. ויסקארה שנפגע ייבדק. הבעלים יחכו להבטחת ההישארות כדי לחתום עם המאמן לשלוש שנים. במועדון יעשו מאמצים להשאיר את כליבאת שאמר: "נגזר עלינו להילחם עד הסוף"

(גודל טקסט)

אכזבה גדולה בהפועל רעננה מההפסד אתמול (שבת) 3:2 למכבי פתח תקווה משער מאוחר שספגה הקבוצה ממצב נייח שלוש דקות לסיום. שחקנים בקבוצה טענו בסיום כי ההפסד יפגע בחגיגיות של הגרלת חצי גמר גביע המדינה שתיערך מחר. היו דיבורים כי המחמאות שהמועדון ובעיקר השחקנים קיבלו לאחר המשחק בגביע נגד מ.ס. אשדוד הביאו לעודף ביטחון וירידת מתח, כשגם המאבק נגד הירידה נראה לכאורה לא רלוונטי.

המאמן מנחם קורצקי אמר: "במשחק הזה חזרנו מבחינת הנאיביות כמה חודשים לאחור. היינו נאיביים וספגנו. מעכשיו אנחנו יודעים מה לפנינו וכבר במחזור הקרוב רעננה תפגוש את בית"ר ירושלים עם ההתקפה הכי חזקה בליגת העל וננסה לעשות את המיטב. כולנו יודעים מה לפנינו, עדיין לא נשארנו בליגת העל אוי ואבוי אם נחשוב כך".

השוער הבוליביאני גיירמו ויסקארה התלונן במהלך המחצית השנייה על מיחושים בשריר הירך האחורי ויעבור בדיקה. בקבוצה ינסו להכשיר למחזור הבא את החלוץ שלומי ארבייטמן שלא עבר את מבחן הכשירות בשל הפציעה בשריר הירך האחורי.

למחמאות רבות זכה כובש שני השערים מוחמד כליבאת המושאל מבני סכנין ובקבוצה יעשו מאמץ להשאירו. בעלי הפועל רעננה אשר אלון ודמיאן רויטמן ימתינו עד שהקבוצה תישאר מעשית בליגת העל כדי להפגש עם המאמן מנחם קורצקי ולחתום איתו על חוזה חדש לשלוש שנים.


כליבאת. יישאר ברעננה גם בעונה הבאה? (עדי אבישי)

מוחמד כליבאת, שחזר לכבוש לאחר שנה בליגה, סיכם: "אנחנו יוצאים מאוכזבים מהמשחק כי לא לקחנו שלוש נקודות. אנחנו מתעסקים בכדורגל וצריכים להסתכל על המשחק הבא, להתאושש ולצבור כמה שיותר נקודות. אין לי ספק שהקבוצה נראית טוב ומשחקת טוב ומציגה כדורגל חיובי שמח. לפעמים אתה עושה את הדברים הנכון ומשהו מתפקשש לך. זה היופי שבכדורגל. נגזר עלינו להילחם עד הסוף ואנחנו רוצים לאגור נקודות כדי לברוח כמה שיותר מהר מהתחתית".


הצמד שכבש:
"כיף לחזור להבקיע אחרי תקופה מאוד קשה. אני בן אדם חזק ולא אחד שיוותר בקלות. כולם מכירים את היכולת שלי. אני נמצא במקום שנותן לי את כל הביטחון, מאמינים ומכירים את היכולת שלי. זה מקום נהדר ומשפחה אחת גדולה ואני שמח שהגעתי לפה. אני מקווה שהשערים הבאים שלי יהיו במשחקים בהם ננצח. מה לא עבד בסכנין? פשוט שלא שיחקתי. סבלתי מפציעות, וזה הפך לכדור שלג.לא נהניתי, רציתי שינוי ואני שמח על ההחלטה שעשיתי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי