אלקה כשיר להפועל חיפה, בן זקן ימשיך כבלם

אלקה
אלקה | דני מרון

במ.ס. אשדוד מקווים להמשיך במומנטום החיובי גם בשבת (18:15, ספורט4). החלוץ שלא שותף מול מכבי תל אביב יחזור. בקבוצה מרוצים מהשינוי תחת תורג'מן ומשחקני החיזוק שהצטרפו בינואר

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

במ.ס. אשדוד רוצים להמשיך את המומנטום והיכולת הטובה שהציגה הקבוצה ב-0:0 הביתי נגד מכבי תל אביב. בקבוצה ציינו שמאז שהשוער יואב ג'ראפי חזר מפציעה, זאת הפעם השלישית שהקבוצה שומרת על רשת נקייה.

בקבוצה ציינו שתחת השינוי שעוברת הקבוצה תחתיו מבחינה מקצועית, המאמן עמיר תורג'מן דורש להתרכז בשמירה על רשת נקייה. כזכור, בהגיעו למועדון תורג'מן הבטיח שהקבוצה תהיה מעל הקו האדום בפתיחת משחקי הפלייאוף התחתון. היום ניצבת אשדוד במקום ה-12 עם 21 נקודות, חמש מעל הפועל אשקלון שמתחת לקו האדום ורק שלוש מפרידות בינה להפועל רעננה ומכבי חיפה.

השינוי המקצועי הבולט הוא הצבתו של הקפטן טום בן זקן בעמדת הבלם הימני והצבתו של בנצי מושל בעמדת שחקן הכנף הימני עליו נאבק גם יצחק אספה לקראת המשחק בסמי עופר נגד הפועל חיפה בשבת (18:15, שידור ישיר בספורט4). בן זקן ששב לשחק לאחר שבועיים של מחלה זכה לשבחים על הופעתו כשהחליף את הבלם הבולגרי ויקטור גנב שירד לספסל המחליפים.


בן זקן. ימשיך כבלם (דני מרון)

בקבוצה טוענים שהחיזוק בחודש ינואר בדמות איגור פיליפנקה, וובה בראון ושחר פיבן, הביא את הביטחון והחיבור הקבוצתי. במועדון ממתינים לראות אם מכבי תל אביב, לה יש אופציה להחתים את פיליפנקה לעונה נוספת, תעשה זאת ואם תחזיר אותו לקריית שלום. החלוץ בלסינג אלקה מתוכנן לשוב להרכב נגד הפועל חיפה לאחר שלא נכלל בסגל נגד מכבי תל אביב. אלקה חש רגישות בשריר הירך האחורי והצוות הרפואי החליט שלא לסכן אותו.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי