יוסי אבוקסיס: המשחק מול נתניה הוא על המקום החמישי

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | דני מרון

מאמן בני יהודה לקראת המפגש מול היהלומים (שבת, 18:00): "שמחים שאנחנו יכולים להתכונן לפלייאוף העליון, המקום הרביעי עדיין רחוק מאיתנו"

(גודל טקסט)

בני יהודה שמדורגת כעת במקום השישי וחולמת להגיע למקום הרביעי, תנסה לחלוף בשבת (18:00) על פני מכבי נתניה שמדורגת מקום אחד מעליה בטבלה. הזהובים מאמינים שניצחון במשחק הזה, ישאיר אותם חזק בתמונה, לקראת פתיחת הפלייאוף העליון בשבוע הבא.

המאמן יוסי אבוקסיס התייחס לעובדה שקבוצתו תפגוש את נתניה פעמיים נוספות: "זה חלק מהפלייאוף העליון כבר, נתניה לאורך כל העונה, אחת הקבוצות הטובות, המסוכנות והחזקות בליגה. כרגע המקום הרביעי עדיין רחוק, זה משחק על המקום החמישי וזה יכול לשנות את כל סדר המשחקים בפלייאוף. זה משחק בית שלנו ואנחנו רוצים לעשות תוצאה טובה. אנחנו שמחים שאנחנו יכולים להתכונן לפלייאוף וזה משחק מתאים".

התיקו המאכזב מול סכנין: "האמת היא שזה היה אחד המשחקים הטובים שלנו, אני לא זוכר את בני יהודה ככה העונה, בכמות המצבים שהגענו לשער היריבה, המון כדורים הסתובבו ברחבה, שני פנדלים ושער חוקי שנפסל לנו. אמרתי לשחקנים שלי שהם עשו את המקסימום, משחק ההגנה שלנו היה קצת פחות טוב, אבל מבחינה התקפית, כמאמן אתה לא רוצה להגיע ליותר מצבים ממה שהגענו. יש ימים כאלה שזה לא נכנס, ולמזלי בדקה ה-95 זה כן נכנס, אם היינו מפסידים זה היה אחד ההפסדים הכואבים שלנו. אמרתי לשחקנים שאני רוצה לראות קבוצה רעבה וזה מה שאני רוצה לראות גם בהמשך. למרות הפנדלים שלא נשרקו והשער שנפסל, המשכנו והמשכנו, הקצב היה גבוה והרעב למשחק נותר וזה משהו שאני מאוד מבסוט ממנו. אם היו עוד כמה דקות אולי גם היינו עושים מהפך".

האיכות של היריבה: "לנתניה יש את מלך השערים והמוסר הכי טוב בליגה. זו באמת אחת הקבוצות המסוכנות בליגה ונצטרך להיערך אליהם בדיוק כמו בסיבוב הראשון. הצלחנו לנצח אז במגרש מאוד קשה וגם הפעם אנחנו נצטרך להתכונן. אנחנו מודעים לכוח שלהם. מצד שני גם נביא את היכולת שלנו למשחק, כמו שבתקופה האחרונה אנחנו משחקים טוב ולהביא את זה גם למשחק הזה".

יוסי אבוקסיס. משחק על המקום החמישי (עדי אבישי)
יוסי אבוקסיס. משחק על המקום החמישי (עדי אבישי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי