מלדה ישחק השבת בנוער ולא יפתח נגד בני יהודה

יונס מלדה חוגג
יונס מלדה חוגג | דני מרון

הכוכב העולה של מכבי נתניה עשוי להיות בסגל, אך רוב הסיכויים שלא ישותף במחזור הנעילה של העונה הסדירה (שבת 18:00, ספורט4). בני יהודה יפתחו עם אותו הרכב שפתח נגד בני סכנין. עזוז: "קרב על שש נקודות"

(גודל טקסט)

יונס מלדה, הכוכב הצעיר שהלהיב את אוהדי נתניה בתקופה האחרונה ונמצא בכושר נפלא עם שער ובישול בשני המשחקים האחרונים, לא ילבש את חולצת ההרכב הראשון מחר (שבת 18:00, פריצות בספורט4) במשחק החוץ נגד בני יהודה. הסיבה: משחק בגביע הנוער נגד הפועל חיפה בשבת בבוקר. מלדה חיוני גם לקבוצת הנוער והיות וזה משחק גביע, החליטו צמד המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה לוותר עליו ולפתוח עם רמזי ספורי במקומו. עדיין קיים סיכוי שיהיה בסגל, אך ההערכות הן שלא ירצו לשחוק אותו יתר על המידה.

כמעט כל השחקנים תורגלו בהרכב במהלך המשחקונים אך מסתמן כי אביב אברהם יחזור להרכב על חשבונו של דן גלזר, כשגם דידייה קוגבנייה תורגל בקישור לפרקים. בעמדת המגן השמאלי, חגי גולדנברג צפוי לחזור במקומו של קובי מור. טים הויבך סובל מכאבים ברגלו אך ערך אימון מלא, למרות זאת בצוות המקצועי צפויים לתת לו מנוחה כדי לא לסכנו.

בקבוצה מספרים כי אלחסן קייטה, שהיה בין היחידים שלא תורגלו בהרכב הבוקר, מתקשה לחזור לכושרו מתחילת העונה ונראה שפוף באימונים. הוכחה נוספת היא הצבתו בחוד של ספורי, אשר לא משמש כחלוץ טבעי, ולא של קייטה. לפני תחילת האימון ערכו צוות המאמנים לשחקנים אסיפת וידאו קצרה על היריבה ובה הזהירו אותם בעיקר מהתקפות המעבר של הכתומים וממשחק ההגנה החזק שלהם.

בנתניה יודעים כי הבטחת המקום החמישי שווה מפגש בשבוע הבא מול הקבוצה אשר מדורגת מהמקום השני, ויציאה במחזור האחרון למפגש מול מי שתהיה ראשונה. לעומתם בבני יהודה, שגם הם הבטיחו את הפלייאוף העליון, עדיין חולמים על מקום רביעי. המאמן יוסי אבוקסיס צפוי להמשיך במערך של ארבעה שחקני הגנה, כאשר הקבוצה תפתח עם הרכב זהה לזה שפתח בשבוע שעבר ב-2:2 נגד בני סכנין. דן מורי ועאיד חבשי יפתחו בעמדות הבלמים, סתיו פיניש ויובל אשכנזי ישחקו בקישור האחורי ובחלק הקדמי ימשיכו מתן חוזז ומאוויס צ'יבוטה, לצדם של יונתן כהן ונריוס ואלסקיס, שהבקיע שער בשבוע שעבר ושבר בצורת ארוכה ללא כיבושים.

ואלסקיס. שבר בצורת ארוכה (דני מרון)
ואלסקיס. שבר בצורת ארוכה (דני מרון)

"זהו קרב על שש נקודות", אמר הקפטן איציק עזוז לקראת המשחק. "זה משחק חשוב להמשך הדרך לקראת המפגשים בפלייאוף. העונה שלנו כמובן עוד לא הסתיימה. אנחנו בפלייאוף העליון ורוצים לקחת כמה שיותר נקודות. אני מקווה שיהיה משחק מעניין וטוב בין שתי קבוצות מפתיעות. המשחק קריטי להמשך אם אנחנו רוצים להגיע למקום רביעי. כרגע הפער קצת גדול בשביל להגיד שאנחנו נגיע לשם, אבל אם אנחנו מנצחים בשבת אז שוב חוזרים לתמונה, זו המטרה בעצם".

עזוז התייחס לאופי של הזהובים העונה והוסיף: "מה שמאפיין את הקבוצה הזו השנה שגם במשחקים פחות טובים כולם נותנים את הדם, כולם נלחמים עד השנייה האחרונה. עד שזה לא נגמר זה לא נגמר. זו בני יהודה שאנחנו רוצים לראות, שאף פעם לא מוותרת".

עזוז.
עזוז. "כולם בבני יהודה נותנים את הדם" (דני מרון)

הרכבים משוערים
בני יהודה: אמיליוס זובאס, מאור קנדיל, דן מורי, עאיד חבשי, אלי בלילתי, סתיו פיניש, יובל אשכנזי, יונתן כהן, מתן חוזז, מאוויס צ'יבוטה, נריוס ואלסקיס.

מכבי נתניה: דני עמוס, ויקי כחלון, ברנקו ורגוץ',דין מיימוני, חגי גולדנברג(קובי מור), עלי מוחמד, ניקו אולסק, אביב אברהם(דן גלזר), ערן לוי, דיא סבע, רמזי ספורי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי