סילבס: הראש כרגע בליגה, על הגביע נחשוב אחר כך

חיים סילבס
חיים סילבס | צילום: אנצ'ו גוש

מאמן קריית שמונה רוצה לסיים את העונה הסדירה במקום השביעי עם ניצחון על נועלת הטבלה (ראשון, 19:00): "עכו עדיין לא הרימה ידיים". ניצן, שמיר, דיניז ורדיובייביץ' לא יהיו בסגל. אליהו ובלטקסה בספק אצל עכו

(גודל טקסט)

לאחר ההפסד מול בית"ר ירושלים, ציין מאמן הפועל עכו איציק טוויזר כי מבחינתו עדיין לא נגמרה העונה ועדיין קיים סיכוי לשרוד בליגה. אבל בכדי לעשות זאת עכו חייבת להשיג נקודות בבית, והמבחן הראשון יתקיים כבר מחר (ראשון, 19:00) מול קריית שמונה. במשך כל השבוע שוחח טוויזר השחקנים וניסה לעודד ולהסביר להם כי מבחינתם, הפלייאוף מתחיל כבר מחר למרות שמדובר עדיין במשחק האחרון של העונה הסדירה.

גם בקרב השחקנים עדיין מאמינים שעוד אפשר להציל את העונה, ובכל זאת רובם רוצים להוכיח את עצמם לקראת העונה הבאה ולקוות כי ימצאו קבוצה אחרת בליגת העל. עכו תגיע למשחק ללא הקשר ברונו איבה המוצהב, כאשר גם כשירותם של ינון אליהו ומתן בלטקסה בספק. השניים לא התאמנו בשני האימונים האחרונים אבל בעכו מאמינים כי לפחות בלטקסה, שהיה חולה, לא יוותר על הקרב מול קריית שמונה. "יש לנו מחויבות למועדון ולאוהדים שלנו ונעשה הכול כדי לנצח", אמר אחד משחקני עכו הבוקר. התלבטות נוספת של הצוות המקצועי היא בחלק ההתקפי בין אליקו באלה לסיראז' נסאר.

בקריית שמונה, לעומת זאת, רוצים לסיים את העונה במיקום הטוב ביותר, כלומר במקום השביעי שיביא גם כסף למועדון ובנוסף יעזור לקבוצה בהכנות לקראת חצי גמר גביע המדינה. מאמן הקבוצה חיים סילבס אמר לקראת המשחק: "אנחנו רוצים לסיים את העונה הסדירה במקום הכי גבוה שאפשר. למרות שעכו במקום האחרון היא עדיין לא הרימה ידיים ויהיה משחק לא פשוט. הראש שלנו כרגע אך ורק בליגה וכאשר יגיע זמן הגביע נחשוב על חצי הגמר. חשוב לנו כקבוצה וחשוב לנו כמועדון כל הזמן לנצח ולהוסיף עוד ביטחון לעונה שלנו והמשחק מחר הוא משחק מאוד משמעותי להמשך הדרך".

סילבס ייאלץ להסתדר עדיין ללא השוער איתמר ניצן שעדיין מתקשה לחזור לאימונים מלאים, ללא הקשר עדן שמיר שסיים את העונה וללא צמד המגינים מרקוס דיניז ומילוש רדיבוייביץ' שעדיין לא החלימו מהפציעות בניצחון על הפועל באר שבע בגביע. סילבס אמור להמשיך ולתת עדיפות לאיאד אבו עביד ולא מן הנמנע כי איסמעיל ריאן יפתח בקישור על חשבונו של דידייה ברוסו.

בלטקסה. בעכו מקווים שלא יוותר על המשחק. (מאור אלקלסי)
בלטקסה. בעכו מקווים שלא יוותר על המשחק (מאור אלקלסי)

הרכבים משוערים
הפועל עכו: רם שטראוס, עבדי פרחאת, מחמדו סיסוקו, לוטם זינו, מתן בלטקסה, גל שיש, בן רייכרט, אוהד רבינוביץ, גבי קניקובסקי, אליקו באלה (סיראז' נסאר), בן אז'ובל.

הפועל קריית שמונה: מהדי זועבי, איאד אבו עביד, עידן נחמיאס, קרלוס קוויאר, סאן מנחם, אפונסו טיירה, דידייה ברוסו (איסמעיל ריאן), עומר לקאו, מוחמד שכר, שגיב יחזקאל, נייג'ל האסלביינק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי