"אצל מאמן כמו יוסי אבוקסיס אי אפשר להוריד את הרגל מהגז"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | עדי אבישי

גורדנה התייחס למטרות בפלייאוף העליון אחרי ה-1:0 למכבי נתניה: "כולם יודעים שמשחקים טובים יכולים לשפר את החוזה לעונה הבאה, כולנו משחקים על הפרנסה והעתיד שלנו". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

בני יהודה שהפסידה אמש (שבת) 1:0 למכבי נתניה, רחוקה כעת 12 נקודות מהמקום הרביעי, וגם בקבוצה מבינים שמדובר בפער כמעט בלתי מחיק במהלך עשרת משחקי הפלייאוף העליון. למרות משחק לא רע, השחקנים של יוסי אבוקסיס לא הצליחו להכניע את דני עמוס ואיבדו הזדמנות טובה להיצמד לנתניה בטבלה.

הזהובים יפתחו את הפלייאוף במשחק חוץ נגד הפועל באר שבע בטרנר, מגרש בו הצליחו לחלץ העונה תיקו מאופס. "הגול שקיבלנו, ה-1:0 הקטן הזה, זה בעצם מה שעשה את ההבדל בין הקבוצות. אם היינו אנחנו מצליחים להבקיע שער, גם לא היינו מסיימים בתיקו, כי הגענו לכל כך הרבה הזדמנויות", אמר הקשר רועי גורדנה בסיום המשחק.

"יש במשחק משהו שנקרא 'הפס האחרון', ובזה קצת לא הלך לנו טוב. נשב, נראה את הווידאו ונתחיל להתכונן למשחק הבא. שום הפסד ושום משחק לא יגרעו מהעונה הגדולה שאנחנו עושים. אין לנו שום רצון לעצור או להירגע במקום הזה. זה נכון שהפסדנו, אבל רצינו מאוד את הנקודות. יש עכשיו עשרה משחקים של ראש בראש עם כל הגדולות, משחקים גדולים, מול הרבה קהל, משחקים שכיף להיות בהם. ננסה לעשות את המקסימום ולצבור כמה שיוצר נקודות".

גורדנה נשאל האם בני יהודה עשתה את שלה בעצם ההעפלה לפלייאוף העליון והשיב במסר חד משמעי: "תגידו את המשפט הזה ליוסי אבוקסיס ותראו מה קורה. אצל מאמן כמו יוסי, אי אפשר להוריד לשנייה את הרגל מהגז. אין לנו רצון להוריד רגל מהגז, יש כאן הרבה מושאלים וכאלה שמסיימים חוזה וכולם רוצים לסיים את העונה בשיא הכוח. אף אחד לא יעצור לרגע, כי כולנו משחקים על הפרנסה והעתיד שלנו".

החוזה לעונה הבאה: "כרגע אף אחד בבני יהודה לא דיבר איתי, ולא פנה אליי. יש עוד הרבה משחקים עד סיום העונה, כדי להראות יכולת טובה. כל משחק טוב וכל תצוגה טובה, יכולים לשפר את החוזה לעונה הבאה וכולם יודעים את זה".

יוסי אבוקסיס. שמישהו יעז להגיד לו שהקבוצה עשתה את שלה (עדי אבישי)
יוסי אבוקסיס. שמישהו יעז להגיד לו שהקבוצה עשתה את שלה (עדי אבישי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי