אכזבה באשקלון: "הייתה לנו הזדמנות לנצח את המשחק"

ניקיטה רוקאביצה ואבי מלכה
ניקיטה רוקאביצה ואבי מלכה | לירון מולדובן

בקבוצה מרוצים מקטיעת רצף ההפסדים מול מכבי חיפה, אך יודעים שדברים יכלו להיגמר אחרת: "זו מלחמה שתימשך עד הסוף ולא נוותר". שביעות רצון מחזרתו של איילה, ומקווים להחזיר את גבאי ומנגה לפלייאוף. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

בהפועל אשקלון, קיבלו ברגשות מעורבים את התיקו המאופס אתמול (שבת) נגד מכבי חיפה. מצד אחד שמחו בקבוצה על עצירת שרשרת שמונת ההפסדים הרצופים וצמצום הפער ממ.ס. אשדוד שנוצחה לארבע נקודות בלבד בתחתית הטבלה, אך מצד שני הרגישו השחקנים ואנשי הצוות המקצועי, פספוס גדול על כך שהקבוצה לא השכילה לכבוש שער אחד ולנצח את המשחק.

"חבל מאוד שלא הצלחנו לכבוש את השער שכולם כל כך מצפים לו", אמרו באשקלון. "הייתה כאן הזדמנות לא רעה לנצח את המשחק, להתקרב לאשדוד ולגרור גם את חיפה לתוך המאבק הזה, אבל לצערנו זה לא קרה. זו מלחמה שתימשך עד הסוף ואנחנו לא מתכוונים לוותר". באשקלון הביעו שביעות רצון מיכולתו של דלה איינוגבה בשער, כאשר גם חזרתו של ברניסלאב יובאנוביץ' למרכז ההגנה, עזרה מאוד לייצב את החלק האחורי שלא ספג הפעם.

הקשר טל איילה, שהחלים מקרע ברצועה הצולבת, חזר לשחק אתמול אחרי יותר מארבעה חודשים. באשקלון הביעו שמחה גדולה על קצב ההחלמה של איילה וציינו את הרצון הטוב שלו והעבודה הקשה במהלך השיקום כדי לחזור ולעזור לקבוצה במאבקי ההישרדות. כעת מקווים באשקלון להכשיר גם את דובב גבאי ודויד מנגה לקראת משחקי הפלייאוף התחתון.


טל איילה. בקבוצה מרוצים מחזרתו של הקשר (לירון מולדובן)

"מה שקורה העונה בקטע של פציעות שחקנים, זה משהו בלתי מוסבר", אמרו בקבוצה. "לא זכור לנו כזה חוסר מזל וכל כך הרבה שחקנים שנעדרים. מדובר בשחקנים מובילים וכאלה שהיו בכושר טוב מאוד, כמו טל איילה ואלעד גבאי בתחילת העונה ועכשיו הפציעות של יובאנוביץ' שכבר חזר ובנוסף אליו גם אייל משומר, מגנה ודובב גבאי. נהיה חייבים להיות בסגל מלא בפלייאוף כדי לשרוד", אמרו בקבוצה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי